Skoen som hovedsjef for #Spillegal?

Er han en god sjef?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Endre

Ødela forumet
#1
Hva synes dere om at Skoen er hovedsjef for #Spillegal (EFnet)? Jeg lager dette emnet på grunn av en del hendelser på kanalen i det siste, og en del klager jeg har mottat fra diverse brukere. Skoen er også klar over at jeg lager det.

Hvis du bare vet hvem Skoen er, men ikke oppholder deg på #Spillegal (EFnet), så vær så snill å ikke stem i dette emnet. Takk.
 
#2
Ja og nei.

Jeg syns han er litt maktgal, men han er rettferdig. Vet ikke hva jeg slaø stemme.

Redigert: Enig med Eulogy. Husker jeg sa til skoen hva jeg syntes om at GDI kicket folk i hytt og pine (du husker det, ja?). Jeg ble kicka og bannet i 10 eller 20 minutter.

Men jeg stemte ja.
 
#3
Vekk med fyren!

Nå er det riktignok lenge siden jeg har vært innom kanalen, men sist gang jeg var innom så var det altfor altfor strengt. Ikke nytter det å snakke med han heller. Enten sparker han deg ut, eller så gidder han ikke svare. Er det en god sjef? Nei. Det er min stemme.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#4
Ti minutters ban for å skrive "tubgirl"? Maktgal til tusen.

Jeg stemte selvfølgelig "nei".
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Han gjør en god jobb, men overreagerer litt av og til. Vel, ingen er perfekte, og han har "vøri" ganske flink som sjef spør du meg. Blir nok positivt fra min side(i hans favør, altså).
 

epp

firm and correct
#6
Jeg ser ikke helt problemet. Skoen har driftet den kanalen sammen med Havok| og undertegnede en god stund. Han har stilt med både sitt engasjement og boter, holdt stats for kanalen etc. De som tok over har vel ikke akkurat gjort mere enn strengt tatt det nødvendigste.. Maktgal? neppe.

Jeg sender ikke inn noen søknad om fortsatt OP status.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Han gir meg autoop og denger (såvidt jeg har sett) ikke uskyldige, så han får pluss. :p
 
#8
For min del synes jeg det er bra å ha en aktiv op på IRC-kanalen, og han må gjerne være op for min del, til tross for noen uheldige episoder.
Det vi faktisk trenger er et IRC-regelsett som alle finner seg i.
Og opene burde la være å slå ned på ting som er ment som ironi og internhumor. Ta !google-episoden som et eksempel. Det var en spøk som faktisk fikk litt liv i kanalen, men som brått endte i flere kickbans.(uten noen advarsler)
 
#9
Tør jeg spørre hva i faenskapens navn dere prater om? Hva er det dere har gjort som får dere kastet ut av #spillegal? Garantert noe som strider i mot regler.

Jeg har chattet på #spilegal uten å bli kastet ut en eneste gang.. Når jeg klarer det må dere for pokker klare det og?

Eller "påstår" dere at jeg er et overlegent menneske siden jeg klarer det og dere ikke klarer det? Det er jo temmelig enkelt..
 
#10
Zythius: Ingen som påstår noe om deg. Det er bare du som har litt høye tanker om deg sjøl nå. Saken er at han er litt for maktgal. Dessuten har jeg ikke sett mye til deg på kanalen, men nå er det lenge siden jeg har vært der. Det kan også godt hende at du er en av mange som bare idler på kanalen. Og da går det så klart ikke an å bli kastet ut for noe siden du ikke er aktiv.
 
#11
Så lenge han ikke tar helt av med makten går det stort sett greit. Hendelsene idag synes jeg var jævlig drøye.


Jeg avventer med å stemme til ting har kjølnet seg.
 
#12
Er det nå jeg skal komme med en forsvarstale? :ler:
Neida, men det er bra at de fleste som stemmer nei forteller hva som er grunnen til det valget.
Visst kan det gå over styr noen ganger, men det er iallfall bedre at det går over styr enn at det er stillere enn graven på kanalen :p
Vi skal nok få det fint sammen uansett, det kan iallfall jeg love.
Nå er iallfall stats tilbake ved midnatt og alle tester med den nye boten er også fullført.
Men husk at triggere er der av en grunn, og det er ikke til å spammes med. Så ha det kult, men med måte.

/me slår seg selv for å høres ut som en hønemor

Nå er uansett Jani og Mandark blitt forfremmet til å styre dere litt rundt, så jeg er ikke alene om kontrollen :p
 
#13
Hmm... Liker ikke helt det der at du plutselig "forfremmer" medlemmer på måfå. Og jeg må si at du tar jobben din så altfor seriøst, alt du egentlig behøver å gjøre er å sitte i ro og se opptatt ut (forutsatt at du klarer å sette opp anti-flood-boter og slikt).

Jeg stemmer nei. Be like me.
 
C

Crizpy

Gjest
#14
Skoen nevte at han hadde skaffa seg 100mbits linje.
Jeg som ikke har så mye peiling, spurte om det var 100mbit download? Og lurte på hvor mye han hadde i upload.
Joa, ble kicka da. For det skulle jeg vite.
Så jeg gikk inn igjen, og spurte hvorfor i helvete han drev med det.
Da banna han meg.

Og en gang kicka GDI meg 3 ganger på rad, og da ble GDI kicka av guu (ja, vanntett system)
Det endte med ban på meg.

Jeg stemte "nei"
 
#15
Eulogy: Jeg sa ikke at noen påsto det heller.. Bare lurte.
For de som klarer å sitte på en kanal uten å bli kastet ut er vel egentlig ikke overlegne mennesker..

Er heller de som klarer å bli kastet ut som er.. tja.. gud vet hva. :p

Dersom det Crizpy sier er 100% sant, da er jeg ikke helt med på Skoens tankegang..
 
#16
Problemet som op noen ganger nok at personlige problemer tar overhånd. På det tidspunktet var nok hele min tålmodighet på bristepunktet og hele banneballetten idag burde egentlig aldri skjedd, om den nye boten var blitt tettet skikkelig, men på en annen side kan en jo lure på hva tankegangen var til de som faktisk misbrukte !google-funksjonen.
Den nye boten heter forresten "sokken" og skal fra midnatt være vanntett og skal kun gjøre det den skal gjøre. I mellomtiden kan jeg heller konsentrere meg om andre ting enn å sparke ut bråkmakere.

For i noen tilfeller er det ikke bare open sin feil om noen blir banna. Greit å lese kickmeldinga eller sjekke etter hva som faktisk forårsaket at du fikk den straffen. For noen ganger er det faktisk likegreit å godta straffen, ta seg fem minutter og så komme tilbake igjen.

Husk på at dette er IRC og ikke den virkelige verden. Du er ikke nødt for å være der inne om du ikke vil.
 
C

Crizpy

Gjest
#17
Opprinnelig skrevet av Skoen@31.08.2004, 20.24
Husk på at dette er IRC og ikke den virkelige verden. Du er ikke nødt for å være der inne om du ikke vil.
96197​
Hva i helvete har det med saken å gjøre?
Jeg stemte faktisk for at du skulle få tilbake operatør statusen din, men du skuffer ganske bra nå.
 
O

Owner^^

Gjest
#18
Jeg stemte ja pga at han var en "ordentlig/seriøs" type da jeg hang på #Spillegal.

Kan nok egentlig ikke uttale meg så serlig godt nå pga at jeg ikke er der så ofte :p
 
#19
Crizpy: du stemte nei, som betyr at jeg er en dårlig sjef. Eller kanskje alle de 20 som har stemt nei har misforstått spørsmålet?

La meg gjøre det klarere:

Stemmer du ja, betyr det at du synes jeg er en god kanalsjef.
Stemmer du nei, betyr det at du synes jeg er en dårlig kanalsjef.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.