Skoen som hovedsjef for #Spillegal?

Er han en god sjef?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Opprinnelig skrevet av Violet@01.09.2004, 10.43
Jeg stemte på ja...Skoen er veldig aktiv på mIRC, særlig på de kanalene som han driver med, som er @ =)

Jeg syns at han er en god sjef jeg...
96401​
Du er jo ikke en gang innom #spillegal. Og enda mindre igår når ting skjedde, som gjorde at denne avstemninga dukket opp!

Det er mange her som avgir sin stemme, som faktisk ikke observerte hva som skjedde igår, da skoen fikk et plutselig anfall av stormannsgalskap.
 
#42
Svarte "nei". Han er ubrukelig. At spillegalkanalen og dens brukere skal være testsubjekter for alle de elendige scriptene hans er uhørt. Har flere ganger blitt kicket av disse scriptene. Skoen er i mine øyne inkompetent; både som spillegalsjef på kanalen og som moderator på dette forumet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#43
Skoen er ikke moderator på SG for tiden.
 
P

Petruccitøs

Gjest
#44
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@01.09.2004, 12.26
Svarte "nei". Han er ubrukelig. At spillegalkanalen og dens brukere skal være testsubjekter for alle de elendige scriptene hans er uhørt. Har flere ganger blitt kicket av disse scriptene. Skoen er i mine øyne inkompetent; både som spillegalsjef på kanalen og som moderator på dette forumet.
96448​
:KOSEPÅ:!

Jeg er så enig. Disse auto-kick-greiene er så latterlig.....w0t iz deh point? furore på en IRC-kanal!?!?! GUD BEDRE!
 
#45
Synes Skoen er en glimrende sjef for #spillegal jeg.
 
#46
Voten taler ikke akkurat til Skoens fordel. Hva skjer med han nå? :djevel:
 
#47
Dette var nok bare en uhøytidelig avstemning for å få frem hvilke problemer dere faktisk hadde med meg. Så det skjer ingenting annet enn at holdningen sikkert endres. Ha en fortsatt god dag.
 
#50
Altså... Hva kan skje med Skoen egentlig?

Han er ikke moderator på SG vel, bare skribent? Så har jeg hørt noe om at Skoen skaffet oss IRC-kanalen og.. Vet ikke om det stemmer.
 
#51
Det var ikke skoen som åpnet IRC-kanalen, det var noen andre. Skoen og Havok tok etterhvert over makten i kanalen, og fikk inn boter.
 
#52
Han må ha gjort en dårlig jobb i å markedsføre seg for jeg har aldri hørt om skoen :eek:
 
#53
Opprinnelig skrevet av Skoen@03.09.2004, 09.08
Dette var nok bare en uhøytidelig avstemning for å få frem hvilke problemer dere faktisk hadde med meg. Så det skjer ingenting annet enn at holdningen sikkert endres. Ha en fortsatt god dag.
97384​
Holdningen til hvem? Holdningen din eller våres holdning til deg?

Ja, Shadar kommer nok til å stramme deg opp litt. :rulleøyne:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#56
Er det noen som burde fjernes fra kanalen øyeblikkelig, så er det deg, Zico.
 
#57
Mandark, du er jo Op nå. Make it happen!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#58
I would if i could, men jeg tviler på at sjefene samtykker.
 
#59
At ikke Zico er borte fra IRC er meg en ENORM gåte... Det tar ca. 1 min så vet du hva slags person han er..
 
Z

Zico

Gjest
#60
Og plusser du på 1 min til så vet du at det kan være to grunner til at det skjedde noe mot deg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.