Skoen som hovedsjef for #Spillegal?

Er han en god sjef?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
P

Petruccitøs

Gjest
#62
"skaffet" oss IRC-kanalen? unnskyld, er du søt?

I grunnen gjør skoen en veldig fin jobb. han opprettholder kanalen med botene sine (skoen er ikke den eneste i verden som har irc-boter, folkz) og fører en søt liten statistikk over hva vi har sagt og slikt. Vi sette alle pris på dette, og vi setter pris på skoen; men ingen setter pris på å bli kastet ut av en uhøytidlig irc-kanal for å skrive en kombinasjon av syv bokstaver, eller spørre om hvorfor det er auto-kick på dette.


REDIGERT: dette var til...en eller annen....err. ja. (gidde å legge merke til side tre :p )
 
#63
Jeg har aldri blitt banne eller kicket uten grunn... Tror vi trenger litt disiplin :D
 
#64
Naruto, Naruto herjer, Naruto er best, NARUTO ER VILT! og Naruto 4 life kan godt være ord/setninger som gjør at man blir kicket.
 
#65
Ja. Gud forby at folk liker ting du ikke liker.
 
#68
jeg synes skoen var knall "sjef" når han styrte der, men nå har ikke jeg vært der på en stund og jeg bryr meg lite egentlig.. men go skoen!
 
#70
Jeg synes Skoen er litt vel maktgal til tider.
 
#71
Skal vi se. Etter en uke med avstemning synes 58% at jeg ikke gjør en god nok jobb på #spillegal, mens 42% synes at jeg tvert om gjør en god jobb på #spillegal.
Holdningen har endret seg uansett. Mange av problemene bestod vel egentlig mest i testing av systemet til den nye boten. Den ble fullført tirsdag kveld sist uke og har nå også stats.
Jeg er gjerne sjef for #spillegal, men jeg styrer ikke den alene. For de som har kunnskaper i IRC vet at de som har @ er sjefer på kanalen og har makt til å gjøre hva som helst. Sist jeg sjekka var både ILiuz, Shadar, Incanus, Jani og Mandark, i tillegg til meg selv brukere der inne med en slik krøll. Yetipants og Neptune får også når de sjekker innom.
Og jeg beklager igjen at dere ble prøvekaniner for den nye boten.
Så join #spillegal og se hvordan det egentlig er. For i virkeligheten er ikke kanalen et helvete under mitt styre :p
 
#72
Opprinnelig skrevet av Skoen@06.09.2004, 15.23
Holdningen har endret seg uansett.
98899​
Som Eulogy forsøkte å få frem - hvem sin holdning?
 
#74
Så det har altså vært en dårlig holdning på kanalen?
 
#75
Det har jo vært noen frustrasjoner over ymse maktgale ting som har skjedd fra min side. Jeg beklager dette på det sterkeste. Og frustrasjoner fører jo til en dårlig holdning generelt på kanalen, blant de som er frustrerte og irriterte. Og irritasjon kan enkelt og greit komme av at det blir avbrytelser i en fin diskusjon fordi en vil vise seg frem, enten ved flood, spam, SKRIKING eller maktgale handlinger.
 
#76
Opprinnelig skrevet av Naskul@06.09.2004, 11.50
Jeg synes Skoen er litt vel maktgal til tider.
98835​

Ok får det første var det ikke jeg som skrev dette, jeg har vært på spillegal fra skolen, ok siden det var noen feil med "husk meg", var jeg logget på når Chaz kom til pcen han klarte da ikke å bare logge meg ut, han måtte finne på masse faen.

Til saken:
Jeg er ikke så mye på irc så jeg vet ikke hva som har skjed. Men mitt bilde av skoen er en litt overlegen type som alti skriver lange avhandlinger om alt alså en Shadar light, ellers har jeg ikke noe i mot han.
 
#77
Opprinnelig skrevet av Naskul+06.09.2004, 15.03-->
<!--QuoteBegin-Naskul
@06.09.2004, 11.50
Jeg synes Skoen er litt vel maktgal til tider.
98835​

Ok får det første var det ikke jeg som skrev dette, jeg har vært på spillegal fra skolen, ok siden det var noen feil med "husk meg", var jeg logget på når Chaz kom til pcen han klarte da ikke å bare logge meg ut, han måtte finne på masse faen.

Til saken:
Jeg er ikke så mye på irc så jeg vet ikke hva som har skjed. Men mitt bilde av skoen er en litt overlegen type som alti skriver lange avhandlinger om alt alså en Shadar light, ellers har jeg ikke noe i mot han.
98928​
[/b]

Er to poster masse faen?
Det er jo ikke no verre enn at du bare sletter dem.
 
#78
Opprinnelig skrevet av Skoen@06.09.2004, 15.52
Det har jo vært noen frustrasjoner over ymse maktgale ting som har skjedd fra min side. Jeg beklager dette på det sterkeste. Og frustrasjoner fører jo til en dårlig holdning generelt på kanalen, blant de som er frustrerte og irriterte. Og irritasjon kan enkelt og greit komme av at det blir avbrytelser i en fin diskusjon fordi en vil vise seg frem, enten ved flood, spam, SKRIKING eller maktgale handlinger.
98919​
Unnskyldning godtatt.

:kos:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.