Skoen som hovedsjef for #Spillegal?

Er han en god sjef?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 365

Gjest
#81
beklager min nåværende idioti og lignende. MEN JEG HATER DISKUSJONER SOM DETTE!!!!

ja.. bare si det.. Så ikke les dem da din sopp.
men hvorfor er det sånn at alle her skal krangle HELE JÆVLA TIDEN???
 
#82
Her krangler man ikke, her diskuterer man. "Liker du spaghetti?" "Er skoen en god sjef for #Spillegal?" "Er Shadar årets neger?"
 
P

Petruccitøs

Gjest
#84
Opprinnelig skrevet av Agradula@07.09.2004, 22.59
beklager min nåværende idioti og lignende. MEN JEG HATER DISKUSJONER SOM DETTE!!!!

ja.. bare si det.. Så ikke les dem da din sopp.
men hvorfor er det sånn at alle her skal krangle HELE JÆVLA TIDEN???
99718​

fordi det er noen som hater diskusjonene våre (tror det er derfor det blir krangel) og så er det så mange som skal banne hele tiden og komme med kallenavn :(
 
#85
Jeg er nok ikke en av de som kaller folk med navn. Og akkurat der er jeg enig, Petruccitøs, gi heller bråkmakerne hver deres pute og send dem inn på et rom, så kan de slå hverandre helseløse med putene for seg selv, istedet for å plage oss :p
 
#87
Etter det jeg kan se nå på statistikken er faktisk Mandark en strengere op enn meg og har siden han fikk op for to uker siden klart å sparke ut 23 stykker, som er 7 flere enn meg. Kanskje dere klaget på feil person ;)
Tydelig at Mandark har iallfall funnet sin bitch :p *hosteXploserhost*
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#88
Tja, streng og streng. Mange ganger er det bare ment som en spøk. Men det hender jo at en og annen flooder kanalen med f.eks. !quote-triggeren, og da fortjener de en støvel i enden.
 
#91
Foreløpig er den for visning i kanalen og akkurat den funksjonen har fungert som den er slik nå på en mye større kanal enn #spillegal. Det går an å gjøre det med måte. Skal heller se om jeg kan kode en liten timer, slik at du ikke kan spamme et quote oftere enn hvert 45. sekund eller noe.
 
#92
Små sitater er helt greie, men jeg er sikkert ikke den eneste som irriterer seg grenseløst over de lange sitatene. Det er ikke så gøy når x antall personer finner ut at massevis av tilfeldige sitat er en gøyal ting.
 
#93
Det ble nå avgjort 11 stemmer mot 3 at !quote-triggeren nå forteller et sitat på notice. Enda en ting mindre å kicke folk for :p
 
#94
Jeg er ikke veldig aktiv på #spillegal til tross for at jeg er på kanalen 24/7, men #spillegal, som alle andre større kanaler, trenger en aktiv op til å ta seg av vedlikehold i form av boter, script, holde orden, osv. Jeg syntes det virker som skoen er den rette personen til dette da han er meget aktiv på irc og innehar mer kompetanse innad dette enn de fleste andre av oss.

Og om man føler seg urettferdig behandlet eller misliker reglene kan man alltids ta det opp med vedkommende eller public i forumet med en seriøs tone, så tror jeg definitivt det du sier blir lest og vurdert.

Han fikk ett "Ja" av meg :)
 
#95
Skoen, kunne du endret slik at svaret på !google kommer i Notice, og ikke /msg?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#96
Jeg synes det er helt greit. Nå i det siste har han oppført seg som en god sjef, og det er slik det skal være. Fortsetter det slik, ser jeg ingen grunn til at han ikke skal være sjef for kanalen.

Det er ikke til å legge skjul på at det har gått litt over stokk og stein noen ganger, med overdreven og urettferdig bruk av kicking og slik, men det virker som han har tatt til seg kritikken han fikk på grunn av det og gjort noe med det, og det er flott. Og som folk nevner her, er det bare ment som spøk noen ganger.

Og selvfølgelig er det irriterende når folk spammer og voldtar trigger-funksjonene, og når folk gjør det, får de bare som for tjent. Er ihvertfall bra at sitatene nå bare synes hos de som bruker funksjonen.
 
#97
!google er nå endret til å komme i private notice istedet for PM.

Har fått forslag til noen ymse regler, lager nok en trigger med de relgene om ikke så altfor lenge :)

Og det stemmer det meste dere har skrevet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.