Skummelt styre?

Status
Stengt for ytterligere svar.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#41
<div class='quotemain'>
Trøls/Gayway har tilgang til de fleste kontoer via noe dere har gjort feil.
[/b]
Nå syntes jeg du slenger ut en påstand uten å underbygge den helt.
[/b][/quote]

Han LYVER! Anmerkning!
 
#43
En ting jeg finner skremmende, er den store mangelen på respons fra dem denne tråden gjelder.

Og ellers, hvorfor i svarte fitte har Minty Fresh blitt slettet?! :mad:
 
#46
<div class='quotemain'>
Og ellers, hvorfor i svarte fitte har Minty Fresh blitt slettet?! :mad:
[/b]
Omlokalisert, ikke slettet! Løgn! Anmerkning!
[/b][/quote]
De to siste postene dine er åpenbart bare for å terge, så jeg foreslår at du slutter.

Minty fresh ble fjernet på grunn av alle javascript-error'ene det genererte. Det var et skadeskutt skin som skapte mer bry enn det var verdt.
 
#47
Er det noen nye, evt. pene skin som er i planlegging som alternativ til default-skinnet til IPB? Som ikke ser forferdelig ut som det grå og hvite utkastet som var? :svette:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#48
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Og ellers, hvorfor i svarte fitte har Minty Fresh blitt slettet?! :mad:
[/b]
Omlokalisert, ikke slettet! Løgn! Anmerkning!
[/b][/quote]
De to siste postene dine er åpenbart bare for å terge, så jeg foreslår at du slutter.
[/b][/quote]
Reaksjonen din på min initielle kritikk var åpenbart bare for å flekse moderaturmuskler ovenfor en problemstilling du ikke hadde noe svar til. I tillegg var grunnen for anmerkningen personangrep, noe du selv påbegynte med å anklage alle som rettet kritikk mot ledelsen for å være sytende rasshøl. Hvordan kan folk være fornøyd med ledelsen når dette er hvordan de hanskes med brukerne? Hvordan kan kritikk lede til utvikling når du (med Alex' godkjennelse) slår det ned med trusler om utkastelse? Har du i det hele tatt noe svar til at du opptrådte som en trent vaktbikkje; som tidligere såvidt har vist ansiktet ditt som noen moderator, men reagerer så fort noen kritiserer hele ledelsen? Satire er måten man belyser et åpenbart problem, så jeg foreslår at du stryker anmerkningen min, eller setter i gang og gir en til alle disse stakkarene som har fått nok av måten du driver forumet på (du har jo tross alt stukket ut halsen din og identifisert deg med ledelsen her på et høyere grunnlag enn bare å fikse forumet).

Og ikke argumenter med åpenbare hersketeknikker som at jeg kan finne meg et annet forum eller at du mer enn gjerne gir meg nok anmerkninger til at jeg må det. Ditt sytende rasshøl.
 
#50
Når skal dere egentlig faktisk svare på all kritikken denne tråden har bragt frem? Har dere bare tenkt til å stikke hodet nedi jorda til dette har "blåst forbi" etter et par uker, for så å stenge tråden eller la den magisk forsvinne under en forumoverhaling?

Det er åpenbart at det er mer enn bare "de faste sytekoppene" som har et misnøye med forumet. Hva med å besvare det?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#51
Word til SirkusMartin og sortulv.



Jeg er ikke en veteran på dette forumet, og begynte å henge her mest pga. folka i Slåssespill (og etterhvert i Rollespill) seksjonen(e), rett og slett fordi de er jævli ålreite!
Men en gang imellom, dukker det opp en og annen kar, som ut ifra intet begynner å kaste rundt seg med påstander, nedlatende kommentarer, dritslenging og løgner, som om det skulle være det eneste han kan (hvis dette derimot viser seg å stemme, vil jeg helelr ikke bli veldig overrasket...).

Det jeg da tenker er: "Hmm, her er det ikke noe hyggelig å være, når det dukker opp sånne ekle mennesker, og hvis jeg skulle vurdere å si noe, eller noe imot han/henne/de, vil jeg bare få dritt slengt mot meg..."
Det gjør at jeg som bruker, liker forumet mindre, og blir mindre aktiv. Og det er nok ikke helt utenkelig at det skjer med andre brukere også.

Jeg er selv moderator/administrator på et annet forumet, som langifra er så stort som dette, men likevel e forum. Det er sivilarbeidernes forum (www.sivilarbeider.no/forum), og det jeg har erfart her, er ar problemer må angripes så fort de oppstår, og man må gjerne ha et diktaturisk/totalitært styre. Så det skjønenr jeg at dere har her også.

MEN

hovedpoenget mitt er at de dere bør gå etter, er de menneskene som jeg beskrev i 2. del av 1. avsnitt ovenfor. Ikke de som gir dere kritikk. Dere skal være sjeleglade for kritikk, for kritikk i et totalitært styre, som her, er det samme som tilbakemeldinger! Da er det faktisk feil måte å reagere på, når dere i åpne tråder går ut og angriper de som stiller krav til dere. Da ruller snøballen. Alle disse trådene hvor det er blitt kranglet fram og tilbake, har begynt som rolige, objektive meningsutgivelser, men ender opp med å bli krangling og drittkasting.
Personlig synes jeg at dere må forstå at dere ikke trenger å forsvare dere, rett og slett fordi ingen kan hive dere fra makten. Ingen kan lage revolusjon, og hive dere fra tronen. Dette er det heller ingen som vil, så lenge dere, i (selvfølgelig) likhet med oss, klarer å oppføre seg ordentlig, og føre rolige, objektive diskusjoner.
Hvis dere på død og liv føler at kritikken er totalt uberettighet, bør dere ikke fortsette å diskutere det i e åpent forum, som alle leser, og alle kan slenge seg med i. Da sklir debatten veldig lett ut. Bruk en PM, send "kritikeren" et svar, hvor du forklarer hvorfor du mener han eller hun har misberettiget kritikk.

Anmerkelses systemet er egentlig ganske smart, så lenge de brukes riktig. Det er derfor SirkusMartin terger dere så mye på dette punktet, fordi han får anmerkelser på grunnlag av noe som han ikke er alene om å gjøre. Likevel er han den eneste som får anmerkelsene, og da kan det lett virke på både han og alle oss andre, at han får det netopp fordi han kritiserer dere.

Det gir oss ikke akkuratt BØTTEVIS med mer respekt for dere.


Jeg må avslutte med å si at jeg i denne saken søtter opposisjonen ( ja, jeg vet det er mye enklere å væer i opposisjon, bare se på norsk politikk), og de standtpunktet har jeg ikke tatt fordi jeg har hengt så mye på forumet at jeg har personlig har fått lide for deres handlinger, men mest på grunn av at jeg leser trådene hvor dere diskuterer, og diskuteres, og jeg ikke måten dere reagerer på, svarer på, og takler ting på.
Det beyr ikke at jeg tror dere er dårlige mennesker, lang derifra, dere virker oppegående begge to, og alle sammen.

Men dere bringer desverre debatten ned på et nivå ingen av oss er tjent med.




Forresten Duke, www.80daystour.com i Oslo i helga. Ja takk.
 
#52
Når skal dere egentlig faktisk svare på all kritikken denne tråden har bragt frem? Har dere bare tenkt til å stikke hodet nedi jorda til dette har "blåst forbi" etter et par uker, for så å stenge tråden eller la den magisk forsvinne under en forumoverhaling?

Det er åpenbart at det er mer enn bare "de faste sytekoppene" som har et misnøye med forumet. Hva med å besvare det?
[/b]
Det ville ikke vært første gang kritikken ignoreres. Jeg minnes diskusjonen om logoene, som gikk sånn noenlunde slik som dette:

Meg: Logoene har feil i seg!
Alex: YOU PHAIL! De er helt korrekte!
Meg: [semi-langt innlegg hvor jeg viser feilene i noen av logoene]
Alex: ...
Meg: Hallo?
Alex: GNNNØØØØØHHHH! (les: usaklig personangrep)


Poenget mitt med dette noe ... smakløse innlegget (annet enn å stille ledelsen i dårlig lys selvsagt) er å få stilt dette ene spørsmålet: Vil vi ha en som ikke er i stand til å diskutere skikkelig i ledelsen på et diskusjonsforum?
 
#53
Alex diskuterer da gøyalt. :O
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Minty fresh ble fjernet på grunn av alle javascript-error'ene det genererte. Det var et skadeskutt skin som skapte mer bry enn det var verdt.[/b]
Det var en mod av det forrige IPB-skinnet uten noen Javascriptendringer i det hele tatt, så akkurat de feilene får Invision ta på sin kappe.
 
#55
Takk for en fin post justincase, jeg er enig i veldig mye av det du skriver. Jeg må dog forsvare meg litt og si at det er vanskelig å motta kritikk når det er med en såpass spiss tone uten å ville forsvare seg. Jeg liker å tro dette er mennesklig natur, men jeg skal sjerpe meg fra nå av.

Slik jeg ser ting nå er vi kommet inn i en "ond sirkel" der noen av brukerne hater styret og vice versa. Dette fører til at alle har en krass tone og dermed terger hverandre enda mer. Jeg innrømmer gjerne at det ikke er gøy/motiverende/hyggelig å motta kritikk når den gis på den måten folk her gjerne gir den, men slik justincase skriver gir meg motivasjon og lyst til å virkelig ta tak i ting og gjøre noe. Jeg sier ikke at jeg krever folk kommer med en hyggelig tone til alt, men man kommer alltid lenger om man er høffelig og har en ordentlig tone. Jeg håper folk tar dette litt til ettertanke og har det i bakhodet neste gang de ber om noe eller ønsker noe endret. Jeg personlig skal prøve å oppføre meg bedre fra nå av hvertfall.


Edit: Ja Yeti, det er mulig. Når IPB kom med AJAX begynte det å skje rare ting. Jeg jobber uansett med å sette opp et "sandbox"-forum der de som vil kan leke seg med skin og lignende og vi kan teste ut ting 100% før vi setter det på hovedforumet. De som ønsker tilgang på dette kan sende meg en PM så skal jeg ordne det. :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#58
Jeg tror faktisk Agahnim kunne gjort en brukbar jobb.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.