Skyttergraven

#21
Jeg vet ikke.. Jeg har mange ganger sett meg selv som tapt mot et utsagn... Men jeg har aldri vært så hevngjerrig at jeg vil ta igjen på noen som helst måte...

Men. mindre intelligente personer føler det kanskje anderledes....

Jeg ser frem til Flashfilmen;)
 
C

Crizpy

Gjest
#22
For å være ærlig, så jeg emnet han laga, og det svære innlegget, så jeg regna med at jeg missforstod.. gadd ikke å lese alt det der, så jeg bare regna med at han hadde rett.

Men nå som det er klart at han har drete seg ut, ser jeg på han som en enda større idiot :)
 
#23
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@26.11.2004, 19.37
Hva skjer her...? :(

Freezar fremstår jo som den store taperen jo. Hvorfor gjør du slikt mot deg selv?
141514​
Jepp, vet ærlig talt ikke hvorfor jeg gjorde det mot meg selv.

Men en ting er sikkert, jeg har i hvert fall noe spennende jeg kan dra inn i flashfilmen min.

Oho, gleder meg til å mekke flash! ^_^

Crizpy: du blir forsåvidt også dratt med i flashen, men siden du og The_Creature er noen som absolutt skal være med, så legger jeg dere ikke til lista, slik at dere ikke kan melde dere av. :D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#24
HAHA, JEG SKAL TEGNE EN FESTLIG TEGNING HVOR THE CREATURE BLIR HOPPA PÅ AV EN STOR KANIN OG FISTET HAHAHAHAHA TA DEN!

Hva er galt med deg, Freezar?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Han tar bare hevn på sin egen lille måte. La ham nå ha moroa. :ler:
 
#26
Hva mener du gateway?
Jeg er virkelig ikke så sur på the creature. Det jeg mente med å dra dette topicet inn i flashen var faktisk at jeg skal drite meg selv ut i den, ikke vri på virkeligheten.

Selv om tanken har streifet meg, et par ganger.
 
#30
Bare så du vet det Freezar, så har jeg tegne skillsa på plass.. Jeg kan når som helst tegne en krenkende tegning av deg:)