Smash Bros. Brawl

Ser ut til at folka har lært seg å krype. Hva enn det skal være godt for.
 

Lodin

Der Waaaah
Litt skuffa over at det bare var Fox de dro fram igjen. Hvis Ninty bare på forhånd hadde pressisert at det var en av vetereanene som skulle premieres hadde ikke det skjedd.
Men neeeida, må leke deilig. :realmad:
 
SITAT(Cycerin @ 03.11.06, 08.37) 31945
Duh, man velger blant triks som er fortilpasset spilleren, davettu. Og spillerne kunne sannsynligvis lastes opp til Wiis onlinetjeneste.
[/b]
Likevel: Nei... det funker ikke. Karakterene skal være seg selv, ha tilgang til alle triksene hele tiden. Hjemmelagde figurer fungerer IKKE med partyspill. Moro med ny trailer da... gleder meg som en unge, jeg VET jeg kommer til å digge metaknight. Btw... annonserte de Mr. Game & Watch ol i trailere før Melee kom ut? Var litt morsomt å bli overrasket over de nye figurene når man unlocket dem og sånn... spoilet for meg jeg nå? Faen... kanskje jeg får slutte å lese spillnyheter. Ødelegger bare jo.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Dette er ikke bare et partyspill, veit du.

Ser ut som at air combat er mye bedre i Brawl. Bedre luft-til bakke komboer, mindre lag, lettere å juggle og endringer til character moves. (mario's forover + b er ikke spike, kanskje de blander han med Doc?)

Øksesparket til Snake i lufta var forholdsvis deilig. Og de nye lydeffektene gir meg ståpels.
 
Litt skuffet over lite forbedring når det gjelder effekter som eksplosjoner, røyk og laser. Ser like billig ut som i SSBM.

Elsker hvordan det er forskjellig tid på døgnet på samme bane.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Dark Nemesis @ 03.11.06, 18.23) 32041
Bare de ikke gjør Meta Knight altfor bra.
[/b]
Vel, det ser ut som han har omtrent null sterke knockout moves. Bare lynraske angrep og dritbra recovery.
 
Grafikken er, som jeg forventet, meget smooth og kult. Da med tanke på effektene som kommer når de angriper, ace! Her fikk jeg en ståpikk fra høyeste plan! :elsk:

Det irriterer litt at det kun ble visst en "ny" figur, altså fox. Ser kulere ut, jada, men jeg vil se en ny figur! :grine: Mensan, banene så råfett ut, som på en bane falt platformene fra hverandre. Akkurat som vi håpet! Bare bla tilbake i emnet, hvis det ikke var i SSBM emnet da...
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Dark Nemesis @ 03.11.06, 18.33) 32046
Vi har jo ikke sett super-angrepet hans, da. Du vet, de små kulene med SSB-logoen på.
[/b]
Tror du de super-angrepene virkelig er noe man tar med i regningen når man avgjør balanse mellom karakterer?
 

Lodin

Der Waaaah
Spiller det noen rolle for dere uansett? Første dere gjør når dere får kloa i det er jo å skru av items, finne den flateste banen i spillet og nekte folk å bruke halvparten av karakterene. :p