Smash Bros. Brawl

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Realistisk grafikk? Har du slått deg? De legger på flere polygoner og bedre teksturer på en ellers identisk Mario-modell og plutselig er grafikken realistisk i stil? Gå og legg deg! Spillet ser barskt ut.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Lodin @ 01.11.06, 00.09) 31548
:eng101: I neste utgave av Sonic (den til 360 og PS3) samarbeider han, Shadow og Silver med å drepe Gud. På et tidspunkt dør Sonic, men han blir så vekket opp igjen av menneskehetens godhet. Korsfestelser er og med i bildet.
Jeg hater den serien så jævelig.
[/b]
Jeg lo, jævlig hardt.

Og kan faenmeg ikke vente til fredag.
 
SITAT(Buggz @ 01.11.06, 09.39) 31591
Realistisk grafikk? Har du slått deg? De legger på flere polygoner og bedre teksturer på en ellers identisk Mario-modell og plutselig er grafikken realistisk i stil? Gå og legg deg! Spillet ser barskt ut.
[/b]
rolig nå, tøfen :usikker:
Jeg syns jo det ser fett ut, men litt snodig når grafikken blir så god.
bare litt uvant å se smash slikt.
syns jo ikke det ser dårlig ut.
Snarere tvert imot.
gleder meg som en liten unge.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Synes det hadde vært litt fett hvis man kunne tweake egenskaper på characters i spillet, eller velge hva slags special moves man skal ha.
 
God idè , cyc.
Hvis dem hadde gjort det skikkelig kunne det vært kult når man spilte multiplayer. alles karakterer hadde oppført seg [litt] forsjellig.
alle har med sitt eget memorykort (som de sikkert ikke bruker lenger men,..) med sine egene innstillinger på.
Men da måtte det jo selvfølgelig ikke vært noe totalt overkill-moves som alle hadde abuset, men en fin balanse

eller no. :usikker:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Mm. Sett at du har Ganondorf, så kan du velge en av to skilltrees til å begynne med; en med sverd og en uten med svart magi og bar-nevet banking som i SSBM. Så kan du gå derfra og velge moves, samt muligens stille litt inn på diverse stats; styrke, hastighet, luftbevegelighet, osv.

Det hadde selvsagt blitt cookie-cutters som alle ville ha brukt, da. Måtte vel ha vært standariserte characters til bruk på turneringer osv..
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg skjønner ikke hvor dere tar det fra. Grafikken er god, men ikke banebrytende? Traileren inneholder jo scener fra selve gameplayet og viser noen baner, slossing, etc.
 
Personlig tror jeg det hadde eid om det hadde gjort deler av banen knuselige. Eller gitt enkelte partier av ett brett andre egenskaper og ta tenker jeg i på gress, sand, vann, etc. Og at man blir tvunget til å tenke annerledes der..

Når det gjelder grafikken i den gamle traileren, så synes jeg den er langt fra pen, men MYE bedre enn SSBM. Og det er det som teller. Men nå er det ikke mye ingame spilling man får se da? Det meste er CGI, right?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
CGI'en er omtrent samme kvalitet som ingame-opplegget, dog. Og den banen hvor de slåss på borgen som blir angrepet.. Herregud. Ståpels, ståpikk.
 
SITAT(Buggz @ 01.11.06, 13.15) 31624
Jeg skjønner ikke hvor dere tar det fra. Grafikken er god, men ikke banebrytende? Traileren inneholder jo scener fra selve gameplayet og viser noen baner, slossing, etc.
[/b]
Jeg mener ikke på noen måte at grafikken er banebrytende, men mye mer realistisk enn tidligere smash-spill, som bare får det til å virke litt... ja, snodig.

Men nok om det :ninja:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ca. like snodig som overgangen fra SSB til SSBM tenker jeg.
 
SITAT(Simon @ 01.11.06, 12.54) 31618
God idè , cyc.
Hvis dem hadde gjort det skikkelig kunne det vært kult når man spilte multiplayer. alles karakterer hadde oppført seg [litt] forsjellig.
alle har med sitt eget memorykort (som de sikkert ikke bruker lenger men,..) med sine egene innstillinger på.
Men da måtte det jo selvfølgelig ikke vært noe totalt overkill-moves som alle hadde abuset, men en fin balanse

eller no. :usikker:
[/b]
Nei, nei, nei! Det føkker bare opp spillet! Man skal kunne spille det der det er, UTEN å ha med sem mem-card (som ingen kommer til å ha engang). Egen spillerprofil på minnekort krever for mye planlegging. Dessuten, figurene skal ikke tweakes... de skal ha de triksene de hører hjemme med, ødelegger veldig om folkene får triks som ikke passer dem i det hele tatt.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Klaymen @ 02.11.06, 21.43) 31895
Nei, nei, nei! Det føkker bare opp spillet! Man skal kunne spille det der det er, UTEN å ha med sem mem-card (som ingen kommer til å ha engang). Egen spillerprofil på minnekort krever for mye planlegging. Dessuten, figurene skal ikke tweakes... de skal ha de triksene de hører hjemme med, ødelegger veldig om folkene får triks som ikke passer dem i det hele tatt.
[/b]
Duh, man velger blant triks som er fortilpasset spilleren, davettu. Og spillerne kunne sannsynligvis lastes opp til Wiis onlinetjeneste.
 

Kilik

Lokal moderator
En tre minutter lang trailer som viser mye gameplay ble vist på Nintendo World tidligere i dag. Ingen nye characters ble avslørt. Dukker nok opp på nettet hvert øyeblikk...