Smash Bros. Brawl

Lodin

Der Waaaah
Den ble om til en pressegreie i Seattle.

Uansett er begge kara som sto for musikken i God Hand med. Det kan ikke bety noe annet enn at Gene blir spillbar. =D
 

Lodin

Der Waaaah
Jo, men ikke så fet som når han gikk videre til å lage musikk i GH. :v:
SITAT
The Nintendo Media Summit goes down tomorrow morning, starting at 9 AM Pacific Standard Time and wrapping up that evening. No word on what will be announced or playable at the summit.[/b]
Kommer nok mere der. Kanskje det tilogmed blir spillbart?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ble skikkelig skuffet da jeg klikket meg inn på "How to play" og fant ut at det ikke sto noe om kontrollene der :(

Får håpe det skjer noe i Seattle da. Det er på høy tid at de gir ut masse info.

EDIT: http://gonintendo.com/?p=18281#respond :S
 

Lodin

Der Waaaah
XD Koji Hayama som sto for musikken i flere av Cho Aniki spilla er og med. Da er det ihvertfall ingen tvil om hvem som dukker opp.

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nå synes jeg dere ser litt vel mye inn i komponistvalgene. Er mye mer sannsynlig at Nintendo har bedt en masse kjente komponister å remixe de klassiske Nintendo-låtene.
 

Lodin

Der Waaaah
Er jo litt spess at så mange folk som er ansatt hos andre firmaer skal få bruke masse tid på å remixe musikk for Nintendo sånn uten videre. :p
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Men så er jo Smash-spillene blitt Nintendos nyeste kvalitetsstempel. De har mistet en god del av sin status som legende osv, og kvaliteten på spillene deres er blitt mer omdiskutert.
Men omtrent alle synes at smash bros melee var en juvel av et spill, og når de nå lover enda mer i denne runde er det forståelig at de slår på stortromma. Både salget og ryktet deres kan forbedres drastisk med denne tittelen.
 
Strengt tatt har vel ikke Nintendos rykte vært på spill? De har da fortsatt å produsere knallkvalitet over mye av fjøla også de siste åra, og med suksessen til Wii og DS vil jeg heller si at ryktet deres er på vei opp.
 
Men på grunn av GameCube-en har de jo fått en del pepper? Det er en del kremspill på konsollen, men alt for få, spredd over alt for lang tid.
 

Kilik

Lokal moderator
Kan vel si at verken N64 eller Gamecube fikk en helt verdig alderdom når det gjelder utgivelser. De siste årene til hver konsoll var de siste Mario Party-iterasjonene omtrent det eneste folk brydde seg om å kjøpe...

Greit, GC fikk Zelda: TP på slutten, men da hadde det gått to år siden RE4...
 
Både N64 og GameCube hadde lange perioder uten noe særlig nytt mot slutten av sine respektive livsløp, men jeg kan ikke se at dét i seg selv er noen god grunn til å påstå at selskapets rykte stod for fall.

Å påstå at det var stille mellom Resident Evil 4 og Twilight Princess er også rent vås. Kilde 1 og kilde 2 gir oss følgende (trekk pusten): Chibi Robo, Spartan: Total Warrior, Donkey Konga 2, Killer 7, Viewtiful Joe 2, SSX On Tour, Tony Hawk's American Wasteland, PoP: The Two Thrones, Call of Duty 2: Big Red One, Peter Jackson's King Kong, TimeSplitters: Future Perfect, NFS Most Wanted, Super Mario Strikers, The Hulk, Battalion Wars, DDR Mario Mix, Tomb Raider Legend, Odama, NFS Carbon, Lego Star Wars 2 samt den årlige EA-rekka.

Det er klart at mye av dette er ting som kom ut på tvers av plattformer, og jeg sier ikke at alt dette er kjempetitler, men dødt var det ikke. Rett skal være rett.
 

Kilik

Lokal moderator
Jeg mente ikke at det var helt dødt, men sammenlignet med PS2 virket det nesten sånn. Selvsagt kom det ut spill på de to årene, men ingen høyprofilerte titler fra Nintendo eller andre. Bare Killer 7 og Lego Star Wars 2 jeg finner interessant på den lista der.
 
Og slik kommer det til å bli hver dag i en god stund framover. De gir slipp på litt og litt informasjon for å sørge for at folk alltid snakker om det og følger med på det.

Vekk meg når de slipper noe av betydning.
 
Ja, men et item per dag? Det blir en veldig kjedelig ventetid om vi må vente veldig lenge for å få vite noe interessant.

De kunn i vertfall gjort hypen litt mer interessant.
 
Wow, det var jo fett da! Liker ideen om noe fast hver dag, bygger opp spenningen rundt spillet, for min egen del gleder jeg meg vilt til Brawl.
 
Topp