Smash Bros. Brawl

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og ikke overraskende i og med at det står at de oppdaterer på hverdager (weekdays). Lurer på om mandagen går for å være weekday eller ikke, siden det er pinseopplegg og greier.
 
Mener å ha lest et sted at Japan er det I-landet med minst kristne i hele verden, for å være enda mer off-topic.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Nå er det lagt ut litt om Final Smash, som er ett slags super angrep man kan utføre etter å ha plukket opp en kule med Smash Bros. -logoen, og litt info om hvordan Mario sitt angrep er.

Det ser veldig bra ut synes jeg, SSB-serien trengte noe sånt.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Blærk. Gi oss litt nykommere, ikke mer piss om tryner vi allerede er leie av å se på/høre om.
 
Blærk. Gi oss litt nykommere, ikke mer piss om tryner vi allerede er leie av å se på/høre om.
[/b]
Jeg veit, er så utrolig kjipt. Først måtte vi vente en del dager på at siden skulle komme opp, da trodde de fleste: WOW, kommer sikkert en ny trailer, eller info om nye characters. Er så stinken typisk at de nå skal gi oss først mye info, som egentlig ingen bryr seg om.

Jeg vil ha:

New Characters

Trailers

Jeg vil ha jeg vil ha! MAMMA!
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Jeg synes infoen vi får nå er ganske digg, jeg. Vi begynner å bevege oss inn på kulere ting, som en unge som står og glaner inn vinduet på en godteributikk mens eieren finner fram nøklene for å åpne.
 

Lodin

Der Waaaah
Klart det hadde vært fett med noe konkret nytt, men jeg vil tro de sparer kruttet til en av de store messene. Til da er det greit å daglig få noen nye bilder å titte på. ^_^
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Mjoa. Skal jo bli artig å få litt mer klarering ang. rævsparketeknikken til Snake, blant andre.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Enig der Lodin. Nå som magien med å ukentlig sjekke hvilke ny titler som har kommet til VC er det greit å daglig sjekke nyheter fra SSBB. Og Final Smash var da visserlig en fullverdig nyhet!
 

Lodin

Der Waaaah
At man kan battle på Knirkefiskøya syns jeg fortjener omtale. Ser like nydelig og tropisk ut som det gjorde i Sunshine.

 
Jøss, dette var faktisk litt interesant, da man for å komme seg fra bilde en til bilde to må bevege seg innover i byen så vidt jeg kan huske. Hvordan det blir å fungere blir spennende å se...

Edit: Og så leser man på siden og finner ut av det. Man spiller på en flyvende plattform som stadig dukker opp og frakter en rundt om kring i byen = D
 
Må si jeg ble litt skuffet... ser liksom ikke like levende ut som i sunshine. Vanskelig å bedømme fra kun to bilder, men likevel.
 
Kikket over listen av de som bidrar med musikk og oppdaget at ingen av de har laget musikk til Sonic-spill. Ikke at det avkrefter at han skal være med, men det kan jo kanskje være noe i det.
 

Lodin

Der Waaaah
Kazumi Totaka, fyren som står for utrolig mye Nintendo-musikk i alt fra Mario Paint til Animal Crossing står for remixing til Yoshi sitt brett. Er ikke verdens største fan av den nåværende stemmen hans, men det er alikevel artig med dinosaurdrager som korister. ^_^
 
Topp