Smash Bros. Brawl

Pussig. Har du prøvd å flørte med videoinnstillingene i Wii-en? Når du sier "SCART", mener du at du har putta RGB-kabelen inn i en SCART-inngang som ikke støtter RGB? Isåfall kan du jo prøve og se om kompositt fungerer. Husk i i så fall å stille Wii-en til å sende riktig signal.

Ikke noe Freeloader på meg med ettermiddagsposten heller, forresten. Fittetryner. Hvis den ikke kommer imorra må jeg få Codejunkies til å sende en ny. Værste er at det skjedde da jeg bestillte Action Replay-en til Gamecube, riktignok fra Play.com. De sendte, det tok evigheter, så jeg fikk dem til å sende en til. Den kom fort, og den andre dukka på et mystisk vis opp flere uker seinere seinere.
Jeg har ikke inngang for kompositt. RGB har funket fint med PS2, men etter det jeg har hørt så fungerer ikke rgb med importerte spill uansett hvilken tv du har.

Lodin

Der Waaaah
Har du en ålreit videospiller? Det kaaan være at den klarer å konvertere signalet hvis du plugger RGBen i den og så videre til TVen. Hadde ihvertfall en kompis som fikk dette til å funke når RGB og PS2 ikke funka.
Smalt håp da.

Tales: Alle har da inngang for kompositt? Den som følger mer Wii-en? :S

Og, mens vi andre venter på at posten kan komme i dag:

Søk gjerne opp også "Super smash bros Lucky star"

Nintendo has announced that Super Smash Bros. Brawl is the fastest selling game in Nintendo's history. The game has sold more than 1.4 million copies in just one week. It even got up to as high as 120 units a minute at one point.

"Super Smash Bros. Brawl has made the leap from video game to cultural phenomenon," said Cammie Dunaway, Nintendo of America's executive vice president of sales & marketing.

D

Doctor Downs

Gjest
Det er en kabel. En inngang er der du stikker inn kabelen på TV-en.

Regner med at du har prøvd komposittene via en SCART-adapter? I tilfelle det er noe med selve konsollen som gjør at feil signal blir sendt hvis en RGB-kabel er satt inn i Wii-en? Hvis ikke... det Lodde sa.

Og, mens vi andre venter på at posten kan komme i dag:

Søk gjerne opp også "Super smash bros Lucky star"
Kompositt komposett. Den som følger med Wii-en fungerer ikke. RGB fungerer ikke. Den tredje kabel som har fem ledninger vil ikke passe.

Lodin: Jeg bruker laptop-en til å se dvd-er <_< Noen anbefalte meg å kjøpe en kabel til å koble mellom Wii-en og laptop-en men da syns jeg ting begynner å bli forferdelig tungvint og dyrt, i tillegg til at det kanskje ikke vil virke. Tror jeg heller venter til det kommer hit eller kjøper meg en ny tv når jeg har lite å spille på. Blir sikkert ikke før etter at jeg er ferdig med GTAIV.

En siste ting, ikke bli lei. Jeg vil spille online jeg også :(

Er det noen som har testet spillet med Wii-kontrollere her? Har bare spillt med NGC-kontrollere og planlegger fortsette med det, men har bare en og tenker ta med wii'en til en kamerat og spille, og lurer på om det er et stort handicap om han må spille med Wii-kontroller.

Jeg personlig klarte ikke styringa på Wii-kontroll. Remote og Nunchuck syns jeg var verst, men det er vel ett spørsmål om tilvenning. Jeg har prøvd alle fire mulighetene, men endte opp med å bruke GC-kontroll.

D

Doctor Downs

Gjest
da har jeg spilt i et strekk siden frokost, stort sett Subspace Emissery (?), hvor jeg har kommet meg 33% uti nå. Lenger enn jeg trodde. Ganske gøy (adventure altså), men littegrann repetetivt og slitsom utfordring (pøse på med fiender) til tider. Gleder meg til folk begynner å komme tilbake fra ferie. trenger å spille multiplayer snart!

Lodin

Der Waaaah
Wario spiser alt, inkludert sin egen sykkel og motstandere! Her tyggern på Ness.

Wario er den beste karakteren i Brawl. :q1:

Håhå, fikk det jeg og. Stort sett spillt med lillesøster frem til nå, men skal teste Subspace Emissary nu straks. Noen med på online senere i kveld?

Lodin

Der Waaaah
Er det noen som har testet spillet med Wii-kontrollere her? Har bare spillt med NGC-kontrollere og planlegger fortsette med det, men har bare en og tenker ta med wii'en til en kamerat og spille, og lurer på om det er et stort handicap om han må spille med Wii-kontroller.
Testa ut alle kontrollene nå og den mest bedritne er bare Wiimote. Ta med en nunchuck og så får han nok knapper. Litt uvant i starten, men jeg kan ikke se for meg at det skulle være kjempevanskelig å lære seg.
Takke faen for at man kan stille inn knappene i dette.

D

Doctor Downs

Gjest
68% Subspace Emissary, og er i The Great Maze. Noen som vet hvorfor jeg ikke kan velge Ike lenger? Gikk jeg glipp av trofeet hans i Subspace eller noe?

D

Doctor Downs

Gjest
8 timer, 80% prosent av Subspace. Fortsatt ikke funnet igjen Ike :(

Der runna jeg det visst. Kan ikke ha klart mer enn 90%. Er vel noe jeg kan gå tilbake og gjøre, da...

Vi spillte 8 timer nå, og han klarte seg bra med Wiimote+nunchuck. Tror ikke han hadde noen nevneverdige problemer. Han hadde ingen erfaring med smash på gamecube, tror det hadde vært vanskeligere for meg.

Spillte vel 45% av Subspace Emissary, co-op mode. Noen av karakterene er vanskelig å navigere gjennom plattformbrettene, men jevnt over fungerer det greit.

Spillet er helt fantastisk bra ihvertfall. Bestillte en ekstra GC-kontroller fra play-asia her om dagen, så da får flere prøve seg.

68% Subspace Emissary, og er i The Great Maze. Noen som vet hvorfor jeg ikke kan velge Ike lenger? Gikk jeg glipp av trofeet hans i Subspace eller noe?
Jeg fant heller ikke Ike i The Great Maze. Kanskje han er vanskelig å finne? Anyways, brodern er jo Ike da, så han blei litt forbanna.:laugh: Jeg bare lo