Smash Bros. Brawl

D

Doctor Downs

Gjest
96% nå. Fikk til og med et par nye karakterer ved å ta noen baner om igjen. Må ha gått glipp av dem ved første gjennomgang!

Edit: 98%, og sitter fast i helvetes Subspace Bomb Factory :(

Forresten, Ghaz: jeg fant Ike. Gå tilbake til den Subspace-banen som er til høyre for den andre på kartet. Når du kommer til det området hvor du skal hoppe på gule platformer for å få fram hvite så bare gå til venstre i stedet for høyre med en gang du kommer ut døra!

Prøvde Wario for første gang i sted, faen så kul han var. Forøvrig er jeg bare ca 15% uti subspace, og ikke fått noe utav det enda bortsett fra trofeer og sanger. Events har jeg og lekt litt med, og skal smashe med en gammel fox-veteran i kveld. Blir kos!

Lodin

Der Waaaah
Snake kan sette C4 på folk. Prøv å sett det på en av damene. Hjelper å ha spilte MGS3. :yoshi:
Dette spillet er genialt.

D

Doctor Downs

Gjest
100% på Subspace! ... og jeg tror ikke det skjedde noe... Unasett, genialt kult spill. Har spillt... 19 timer siden jeg fikk det i går. Nå må jeg ta en pause og dra på butikken. Subspace var forøvrig utallige ganger bedre enn Adventure Mode i Melee.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I helv--? Jeg har 84% og aner ikke hvor de siste prosentene ligger. Jeg skjønner heller ikke hva jeg skal gjøre på de subspace-stedene som blinker rødt i stedet for å ha flagg.

D

Doctor Downs

Gjest
Ingenting. De som har flagg, derimot kan du gå tilbake til og samle trofeer og shit. Prøv alle dører og smash alle item-bokser, så kommer du i mål, skal du se.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åh herre, så har jeg hatt fokuset på akkurat de jeg var ferdig med ja. I tillegg synes jeg SSE bare var helt greit, så jeg gadd ikke bruke de helt store ressursene annet enn å bli ferdig med det. Absolutt alt annet spillet har å by på er derimot bedre enn kake. I Melee hadde jeg også alle troféene unntatt én (jeg hater deg, Crazy Hand! :argh: ) i løpet av få dager..

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det eneste jeg ikke har på hard er vel SSE. Classic Mode kjøres kun på Very Hard og kanskje etter hvert på Intense når jeg får bygget ned frustrasjonen etter siste kamp mot Giant Lucario med CPU-hjelp av... Jigglypuff. >_<

EDIT: Og Downs, kan du forklare hvor du fant Ike om igjen? Jeg fatter ikke helt og irriterer meg over det samme.

D

Doctor Downs

Gjest
Det er to baner som heter Subspace, Ike finner du igjen i den som ligger sør-øst av de to. I den banen kommer du til et sted hvor du hopper opp på en gul platform og så dukker det opp en rekke hvite platformer som du kan hoppe videre på. Når du har gjort dette én gang kan du velge mellom to nye gule, ta den nederste, og du vil få opp en rekke platformer som tar deg ned til Ike. Herfra kan du bare gå rett høyre til der du kom fra, så jeg gikk ut ifra at det gikk an å komme til Ike bare ved å gå rett til venstre med en gang du kommer inn døra. Kanskje ikke. Men der er han ihvertfall.

Novastrum

Feminist-elitist

Morsommere å se på tro at de har slått rekorden.

Japanerene klarer rundt 4371 Meter (14342.2 ft.) og de breiale amerikanerene har rundt 4417 ft. altså ca. 1/3. Sjekk helt på slutten og hør hva fyren sier. Det er så pinlig at man kan spy.

Edit: Se den fort, de kommer til å fjerne den fort som fy når de finner ut hvor jævlig de har driti seg ut.

Edit2: Har noen mulighet bør de kopiere denne fra tuben, for dette er comedy gold om en uke, merk mine ord.

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg prøver å ikke bli for opprømt, men er alle karakterene i den videoen spillbare i Brawl...? Liksom, de som plutselig popper innom skjermen i ny og ne også? :hm:

D

Doctor Downs

Gjest
Saria og Dixie Kong...?

Edit: HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE PÅ EVENT #14?! Jævla Pikmin-blomster!

Edit: HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE PÅ EVENT #14?! Jævla Pikmin-blomster!
Lurer på det samme selv ... Ble faktisk så irritert at jeg sjekka GameFAQ. Der var det ikke annet enn en gjentagelse av introduksjonsteksten til eventen :/

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Pikmin-blomstene skal blomstre. Dvs, du må la alle seks Pikmins overleve lenge nok. Det er vel akkurat det det står og akkurat det du skal gjøre. La de overleve lenge nok.

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg fant ut av det. Kunne godt stått at man får nye Pikmin ved å trykke B. Skjønte ikke hvorfor jeg bare hadde tre. Herregud, Olimar må være den dårligste karateren i spillet.

Jeg har funnet ut at Pit er karen for meg, ihvertfall. Riktignook ser han litt homo ut, og jeg vurderte Ike bare fordi han er laga av tøff. Men ja, Pit er karen!