Solium Infernum - Jante's Inferno

Hvem tror du vinner Spillegals gloriøst sjofle og dolkestøtende kamp for å herske?


  • Totalt antall stemmer
    21

oma

Village Drunk
Hai. Altså, jeg har noen oppgaver og stuff som skal inn til tirsdag, så jeg får ikke gjort noen runder før da, men jeg hadde vel egentlig trodd at dere hadde begynt på nytt igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
For det første er det rent pisspreik at du ikke greier å legge inn de 5min det tar å klikke litt rundt og så på end turn.

For det andre kan du bare gi fra deg saven din, så kan vi endturne deg til oblivion mens vi andre spiller.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Oppdatering til 1.06a (vi spiller 1.06) som bl.a. fikser noen scriptfeil. En som (kanskje) gjelder oss er "Fixed bug introduced in 1.06 that could cause script error if a player was eliminated from game".

Det står også følgende:
MULTI PLAYER GAMES (PBEM) IMPORTANT - IMPORTANT
It is strongly recommended that hosts update to this version. All other players should as well but it is not necessary that all players in a PBEM game update in unison. The 1.06a update is compatible with all save games from previous versions. It can be applied to any previous update version.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg går ut på et lem og sier OMA OMA OMA

Jeg antar det er deg igjen, oma?

I helvete, greier du virkelig ikke legge inn 3 jævla minutter en gang om dagen? Ikke en gang i uka engang? I MÅNEDEN? Det kreves nesten ingenting, men ikke bare er du for ubrukelig til å bare trykke [end turn] (siden du ikke sender turnen din antar jeg at du ikke gidder spille lenger eller noe), men du ødelegger hele spillet for alle andre og.

Skjerp deg eller send det jævla savegamet ditt så vi kan slippe å mase no mer.

Det er deg, sant? Må jo være det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Siden oma er KIA, skal vi bare ta en oppsummering på hvordan jeg vant overlegent og evt. starte en ny runde med folk som greier å ta seg 5min en gang om dagen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah. Hah! Du aaaaner ikke hva jeg hadde på lager (og godt er det).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er med på en ny runde, iallfall. Forhåpentligvis en hvor jeg ikke havner rett ved siden av Gubbz. IGJEN. :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
:ninja:


Er epic lengde for epic, forresten? Vi er jo enda ikke halvveis. 11-12 tokens av 25 er vel plukka om jeg husker rett.

EDIT: Sjekka notatene, har visst skrevet at vi er ca. 1/3 uti spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan være greit å starte med et kortere game, tenker jeg. De fleste har vel ennå mye å lære, og det er sånn passe lett å rævkjøre seg selv for godt fra start av i SI. Da er det litt kjedelig at det gjenstår tre ukers spilling.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
jeg tenkte litt på det samme. Kanskje kort eller normal er tingen? da blir det mye lettere å opprettholde loggen også.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Loggen min er langt som et vondt år (kommentarer på hver runde, det stikk motsatte av min logg i Spillegals space opera) og trenger litt redigerings. Hva om vi bare hiver ut noen highlights i stedet? Noen idéer om hvordan dette kan presenteres/gjøres?