Solium Infernum - Jante's Inferno

Hvem tror du vinner Spillegals gloriøst sjofle og dolkestøtende kamp for å herske?


  • Totalt antall stemmer
    21
D

Deleted member 91

Gjest
Bare post det her da, det er ikke helt krise og vi som er interessert klarer nok å synce loggene på egen hånd.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg er med på en ny game, fo sho. Så lenge OMA ikke er med er alt fuckings golden.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det kan kanskje være litt kulere å ha med noen som faktisk er interessert i spillet, ja. med andre ord, Oma er herved ekskludert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og Lodde. <_<
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
spillet var vel strengt tatt så åpent atte hjælpes meg. Men Lodin vant IKKE forråsiresånn, han var jo nesten verre enn kalli, i neptunes pride. menneh, ingen ingen er verre enn kalli i Neptunes Pride. Fy faen. :D
 

Jante

privileged CIS shitlord
Vi kom jo egentlig ikke ut av startgropa engang, så det blir litt teit å kåre noen vinner.






























































Men taperne var uansett oma og Lodin. :riffa:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg stjal poteter.

Jeg mener Praetor. :smugdog:
 

Jante

privileged CIS shitlord
Er vel bare oma som er ekskludert, du var stort sett bare comic relief. Så lenge folk gidder å bruke maks fem minutter om dagen på spillet så kan de gjerne hive seg med. Folk som forsvinner i flere måneder uten å si noe kan derimot gå og dø i en husbrann.
 

Terje

mostly harmless
Så, eh.. Dette høres ut som typen spill jeg er generelt udugelig i, men er ikke det halve moroa? Blir med jeg, hvis det er plass.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har en kompis som veldig gjerne vil være med. Sa til ham at han måtte regge seg og han var skeptisk. For de av dere som lurer på hvem det er så er det han som kjørte bilen jeg, alex, tryggve og sofie satt på med. Han er "litt" strategi-nerd.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Han har fortsatt ikke regga seg? Hva er det store issuet?