Sommerfest?

Shinra85

Spillegals effort emo
#21
Bolleland! Tidenes beste eksempel på psykologisk markedsføring.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#23
Et av problemene vi må løse er at en solid dose folk må ha et sted å sove.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#25
Et av problemene vi må løse er at en solid dose folk må ha et sted å sove.
Lite jeg skal ta med Den Beste Soveposen™ jeg låner av Forsvaret. Den lå jeg i under alternativ biuavak (dvs åpen himmel) da det var -20 grader i desember. Forresten, spør en av dere spør pent kan vi sikkert dele sovepose. :hug:
 
#26
Et av problemene vi må løse er at en solid dose folk må ha et sted å sove.
Får stable i høyden som hos filip. Det finnes madrasser og hvertfall en campingseng, også går det ann å sove på sofaene, evt. utendørs som drauden kan få lov til.

Forresten, om det skal bli Den Beste Mjøsfesten, må det være etter den 9. juli, da er vi hjemme fra Tyrkiet
 
#28
Mjøsa ... Vi får se hva som skjer.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#29
Bare vent, etter denne festen er nok også haterne overbevist :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Nok en gang viser Sjutten han overhodet ikke forstår konseptet "hating".

Men Sommerfest må til uten tvil, liker både mjøsfest og allnighter i park selv om jeg personlig kanskje heller litt mot sistnevnte da jeg har gjort det før og er ringet rundt i hukommelsen som en bra+ kveld og natt men dette blir uansett Månedens Begivenhet (RL).
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#32
Herregud jeg skjønner jo det da er dere treige eller.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
For en som skjønner det bruker du det jammen konsekvent feil men det kan jo være he he bare trolla up in dis så I Tilfelle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Bolleland! Tidenes beste eksempel på psykologisk markedsføring.
Ikke veit jeg om du har sett det, men jeg passerer daglig grafittien på E6-brua ved Espa hvor det står "ESPA - EN STUDIE I MERSALGSPSYKOLOGI".
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#35
Yetipants skrev:
Ikke veit jeg om du har sett det, men jeg passerer daglig grafittien på E6-brua ved Espa hvor det står "ESPA - EN STUDIE I MERSALGSPSYKOLOGI".
Haha. Ikke sett, men vanskelig å ikke tro. Skilt tre mil i forveien som informerer om boller, bollesalg og "2.5 millioner boller bakt den siste timen! Woooohoooo, bolle er godt, både å spise, som verb og foran -mus! Woooohoooo! Dere kjøper nå, ikke sant? Ikke? BOLLE!"
 

Nabbe

Har fin hatt.
#36
Er såklart med på dette, men av økonomiske årsaker er nok et alternativ litt nærmere enn sameland mer attraktivt.
 

Javi

elsker dette landet
#37
Okay, nå har jeg tatt en liten titt rundt og sjekket hvordan mulighetene for overnatting i casa di Javi faktisk er. I stua er det to sofaer, en stor godstol det er mulig å sove i, pluss en gjesteseng og en madrass. Det er 6 sikre soveplasser. Det er masse av gulvplass i stua, så dersom folk tar med madrass/liggeunderlag blir det plass til masse folk, null problem. Jeg kan ikke tilby så mye mer enn det, så ting får folk ta med selv. Om noen av lyst til å sove i telt er det fin plass for det i hagen.
Stua er ca slik(større enn hva man ser på bildet):


Litt dårlig bilde, men dette er hagen. Det er mer plen enn hva man ser, så her er det mye tumleplass!:



Vurderer å se etter partytelt dersom det blir noe av.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#40
Mjøsfest 2012 Casa di Javi HEILL YAISE

ps tar en Filip-shotgun på halve den lengste sofaen.