Sommerfest?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#81
Mjøsfest blir ikke noe av i den formen vi så for oss så vi må begynne å tenke på alternativer om vi vil kjøre en sommergreie med SG.

Vegårshei er ikke lenger et alternativ, rekker ikke nå men tenker å gå igjennom tråden som ligger i generelt for hva som ble foreslått.

Vi må spikre noe så fort som mulig om vi har håpet om å få mange folk vi må finne ut:

1: Hvilken dato?

2: Hvor?

Vi bør hive oss rundt relativt kjapt og spikre noe om det skal bli noe av og da må vi ha hjelp av dere, moro blir det så lenge vi samles!
 

Javi

elsker dette landet
#82
Har ikke skrevet noe nytt her fordi det har vært en del usikre praktiske faktorer å ta hensyn til her. Nå vet jeg litt mer. Greia er at jeg kommer til å flytte litt på meg i Juni, dermed har jeg ikke tilgang til stor hage og masse soveplass lenger. Det gjør det hele mye vanskeligere. Ganske kjipt, fordi jeg er ganske gira på å kunne ha en Mjøsfest. Vet ikke helt hvor man tar det herfra, kanskje det kan bli noe i fetthuset dersom han har lyst?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Tidligste mulige dato for overtakelse av den kåken blir 20. juli, og da er det no oppussings resten av sommern. Derfor jeg skrev "neste år" da jeg foreslo lokasjon for SG-fest. ^^
 

Jante

privileged CIS shitlord
#84
Tromsø-SGerne har snakket litt om å treffes i sommer, type slutten av juli da midnattsola er høyest og temperaturen muligens er over 20. Hvis det er interesse for det kunne vi spikra en dato slik at flere SGere kunne komme? Jeg har ihvertfall soveplass til fire-fem stykk hos meg. Vet ikke om Thinaran er hjemme i sommer?

Jeg vet at Sjutten skal roadtrippe nordover i sommer, det er sikkert mulig for flere å gjøre det samme?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#86
Det, er en fantastisk idé. Selvfølgelig ikke det samme da det blir mye mindre oppmøte men det tror jeg hadde vært dritkoselig, slenger det på tavla!

PS: Flytter disse til den andre åpne tråden ikveld.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#88
Evt har alle SGere ti tommeltotter og den uka blir som en sykt irriterende episode av en gammel slapstick-serie.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#89
Lodin i bygnigsarbeiderhatt? Hadde vært med!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#91
Lodin har fiksa tralla si mange ganger. Her om dagen klarte han til og med nesten å fikse sykkelen sin. Ikke til å kimse av.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Akkurat som alle andre irriterer jeg meg over at det ikke finnes gode Simpsons-videoer man bare kan smelle inn der det passer. Akkurat nå passer det med klippet hvor Ned Flanders har mista huset i orkan og resten av byen bygger det opp igjen med litt kjærlighet og en sementblander.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#95
Jeg tenker også noe slikt om det ikke dukker opp alternativer, det er enkelt og greit, krever ikke noe spesielt og da er det bare å sette dato smack bam men om noen har en 30-manns hytte å låne bort sier vi gjerne jatakk.