Sony PSP nyheter

Firmwaren lagres på psp'en, så det går nok ikke :(

Virker som om du kan få bestilt det fra elkjøp.
Nettbutikker: BestBuy ogCdon (må ha kredittkort)
[/b]

Takker, vet ikke om jeg er så keen på å bestille noe så dyrt som PSP på internett. Liker å ha kvitering og en butikk jeg kan gå til hvis noe er i veien med produket. Hvis noen vet noen butikker som fortsatt har PSP giga pack så meld fra i dette emnet
 
<div class='quotemain'>
Firmwaren lagres på psp'en, så det går nok ikke :(

Virker som om du kan få bestilt det fra elkjøp.
Nettbutikker: BestBuy ogCdon (må ha kredittkort)
[/b]

Takker, vet ikke om jeg er så keen på å bestille noe så dyrt som PSP på internett. Liker å ha kvitering og en butikk jeg kan gå til hvis noe er i veien med produket. Hvis noen vet noen butikker som fortsatt har PSP giga pack så meld fra i dette emnet
[/b][/quote]
Jeg formulerte meg kanskje litt dårlig :svette: , man kan gå i butikken å bestille PSP'en, de skal bestille den for deg.
 
Herlig da stiker jeg på elkjoppis når jeg lønning i slutten av februar og får de til å bestille den :)


edit: nå stæsjer de bort PSP (vanilla edition) til 1695 på elkjøp og leftdal, da er det biliggere å kjøpe den og ett gigabyte minnekort utenom en Giga-Pack'en :svette:
 

Kilik

Lokal moderator
Er ikke akkurat overrasket. Tipper mange kjøper 2-3 filmer i starten for å sjekke ut konseptet. Men når det går opp for folk at de likså godt kunne brukt pengene på en fullskjerms DVD-film som kan spilles over alt, dropper nok de fleste å kjøpe flere UMD-filmer.

Ellers:
Power Stone Collection til PSP [gamer.no]
To gode, gamle Dreamcast-spill som kan bli en multiplayerhit...
 

Kilik

Lokal moderator
Endelig noen spill å snakke om igjen. Aner et lite comeback til PSP nå. Splinter Cell Essentials, Me & My Katamari og Metal Gear Ac!d 2 er også ute denne måneden.
 

Kilik

Lokal moderator
Allerede slutt for UMD?

Universal Studios Home Entertainment and Paramount Pictures have reportedly completely halted the production of UMD movies. One high-ranking Universal executive stated that "It's awful. Sales are near zilch. It's another Sony bomb -- like Blu-ray."
 
Nå pimper elkjoppis PSP til 1495 norske kronasjer :svette: hvar det sånn at det skulle anonseres ett priskutt av PSP på E3 messen?
 
Var ikke mange uker siden at PSP kostet 995,- på lefdal.