Sony PSP nyheter

Kilik

Lokal moderator
#81
Opprinnelig skrevet av Yetipants+17.09.2005, 00.15-->
Øh... hvor har du det fra at Every Extend er Rez-aktig? Og er du nå helt sikker på at det er samme mann som står bak Rez og det der?
261992​
[/b]
<!--QuoteBegin-kakarlsen
@17.09.2005, 00.17
Ehh, hæ. Tilbake? Every Extend er jo ikke akkurat nytt, og det står da ingenting på siden om noen PSPversjon?

Sist jeg spilte EE er vel snart et år siden, og da ble jeg nesten nervevrak, så jeg tør ikke fyre det opp igjen.
261993​
Link
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Sært. Den beskrivelsen der høres ikke ut som Every Extend i det hele tatt.
 
#92
Kan jo være mulig akkurat denne delen er for å drive gjøn med Nintendo, på samme måte som når Driv3r gjorde narr av Vice City og San Andreas gjorde narr av Driv3r.
 
#94
Virus på PSP

Opprinnelig skrevet av Gamer.no
Antivirusprodusenten Symantec har nå gitt ut en advarsel om det aller første viruset til PSP, som de har kalt Trojan.PSPBrick. Viruset skjuler seg bak det som i utgangspunktet ser ut til å være programvare designet for å "nedgradere" PSP-maskinens interne programvare ("firmware") fra versjon 2.0 til 1.5.

Filen du absolutt ikke må kjøre på PSP-en din heter "EXPLOT 2G PSP Team V1.RAR". Programmet sletter viktige filer fra PSP-ens operativsystem, med det resultat at du ikke vil kunne starte den opp igjen. Dermed sitter du med en ubrukelig PSP i hendene dine, uten mulighet til å få hjelp fra Sony, som i en offisiell uttalelse sier følgende:

- Sony Computer Entertainment støtter ikke aktivitetene til de som modifiserer PSP-ene sine, etter som dette kan introdusere uautorisert og potensielt farlig programvare til systemet. PSP-er som blir ødelagt av slik aktivitet vil ikke dekkes av garantien.

Symantec har klassifisert viruset i trusselkategori 1. Selv om viruset kan være svært skadelig sprer det seg ikke fra PSP til PSP, og du må manuelt laste det ned for å bli infisert. Viruset er heller ikke spesielt lett å finne, og så lenge du er varsom med hva du laster ned for PSP-en din bør du lett kunne unngå skade. Mer informasjon finner du hos Symantec.
Edit 10.10.05:

4 GB Harddisk på vei til PSP
 

Kilik

Lokal moderator
#97
Nye bilder fra de to PSP-spillene jeg ser fram til:

Lemmings:






My and My Katamari:





Nå fikk jeg straks mer lyst på PSP...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#99
1UP har lagt opp nye previews:

Mega Man: Maverick Hunter X inneholder en demo av den nye Mega Man 1-remaken, som i vesten kommer til å hete Mega Man Powered Up. Demoen inneholder Cutmans brett (som er det man skal spille først i MM1 uansett. :D), og man kan visst spille både i Old Style og New Style, hvor sistnevnte har tre vanskelighetsgrader. Old Style er brettene slik du husker dem, mens New Style-varientene gjerne er modifiserte, lengre, og mer ambisiøse.

1UP har også fått tak i en nesten-ferdig utgave av Me and My Katamari og surprise surprise! Kontrollene suger ikke!



Dette emnet burde forøvrig ligget i Sony- eller Nyheter-seksjonen, ikke i spill generelt.