Soul Calibur 2

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@24.11.2004, 18.57
Er enig i at han har den gay'e locken, og han hadde passet bra inn i en tsjekkoslovansk pop gruppe??

Kan dere gi meg et navn på en preson som er bra med yun?? eventuelt en film? er lei av idioter som trir de kan bli god med alle :tommelned: (Helst ikke nevn dere selv jeg vet alerede at dere suger)

Og du som sier han er jevn med de beste... eller hva du nå prøver å si, lol den kan du dra lengere ut på landet med, du har ikke spilt SC2 mye
140464​
Legg ut noe av deg selv da vel, så får vi som suger se hvordan proffene gjør det... *LOL* Plz entertain us!

poenget mitt har aldri vert å si at jeg er den beste i verden eller noe men at yun sung suger og er stygg som f...

Har aldri tatt meg bryet med å filme meg selv spille mot amatører, tar seg ikke så godt ut på film å få perfeckt hele tiden :D

SHDR

Gullmedlem
Jævlig overbevisende, Tom. Du har ikke oppgitt alder i kontrollpanelet ditt, så jeg tenker vi antar at du er 14 og et halvt år gammel, og sitter mye hjemme for deg selv. Du er ikke særlig flink på skolen, og faren din slår deg når du ikke gjør lekser.

Ser du hvor usaklige påstandene der var? Merker du at jeg trakk dem rett ut av luften, uten argumentasjon eller begrunnelse? Jepp. Så teit høres du også ut. Begynn å snakk skikkelig for deg, du.

Hhehe er faktisk 11... og "går ikke på" skolen
Hmmmm... argumentasjon, nå setter dere meg under press. Argumentasjon for hva? At yun suger, for det skal jeg nå få mer en nokk av. Tror til og med at dere skal klare det
JINsama, for å være ekstremt usaklig så BYTT! nick, å ta seg tilnavnet sama er litt drøyt selv om du er en av norges beste VF fightere. Trakasering av andre lands kulturer.... i japan hadde de drept deg :tommelopp:

GK Almenn i en alder av 11... Interessant.

Ja. Vi går på samme skole.... :)

Hold kjeft dai shan watashino bakero shine... eller noe slikt, det er hva du skal gjøre. uansett, det er ikke mitt problem at jeg er 11 og går på GK almenne... det er noe dritt, faktisk verre en yun sung

Er så smart at jeg er blitt flyttet to år oppover for hvert år jeg går :D

edit: shadar shan jeg har way more peiling på japansk kultur en 99% av folket på forumet

EagleJin

Bear Necessity
[nyhetsreppporter][sakfører][kulturminister][plagsom]

Ukens nyeste spillomfattende artikkel (utdrag):
Fighter-spillet Soul Calibur 2 har tidligere vært oppe til diskusjon, og da også endte det med krangel, drittslenging o.l. fordi noen mente de andre debatantene oppførte seg tåpelig og kom med usaklige argumentasjoner uten hold. Dette førte til splittelse på foraet med addressen; www.spillegal.no.

SC2 er et spill som splitter og ødelegger muligheter for medmenneskelige forhold, og må derfor fjernes fra alle verdens spillhyller.

Saken vil føles nøye for å finne ut om det er nødvendig med inndragelse og fjerning av alle eksemplarer av spillet for å opprettholde/skape fred blandt gamere.

Kulturminister
Hy-Ul Vinji

Og så til alvoret:
For alt vi vet kan loppe være spesialist på området "japansk kultur" o.l.
Merkelig nok tenkte loppe og jeg omtrent det samme etter at ballen ble sparket inn i diskusjonen.

[/nyhetsreppporter]
MEN!
...
Slutt. Dette endte like tåpelig som forige SC2-emnet, og alt bare pga at en kommer med en påstand vedkommende nekter å argumentere for.
Som siktede selv har sagt: "Livet er mer".

[/sakfører][/kulturminister]

Og nå
La oss prøve å finne grunner til å kalle Yunsung en sann taper :p

- Kort rekkevidde
- Treg
- Dårlige moves og kan ikke cancel'e moves for å videre utføre setups
- osv
[/plagsom]

Eneste måten å få avgjort dette på er den umulige, nemlig "showdown" :p
De beste spillerne som deltar i "evo" kan ikke sammenlignes med (oss)småbrukere, så sant ingen her faktisk har deltatt i større turnering(er). Derfor kan ikke Yunsung stemples som dårlig før Yunsung faktisk er slått av andre enn Yunsung. Yunsung-frenzy!!!!!
lol.

Noen som har noen gode mitsu-strats? :D

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@25.11.2004, 11.32
[nyhetsreppporter][sakfører][kulturminister][plagsom]

Ukens nyeste spillomfattende artikkel (utdrag):
Fighter-spillet Soul Calibur 2 har tidligere vært oppe til diskusjon, og da også endte det med krangel, drittslenging o.l. fordi noen mente de andre debatantene oppførte seg tåpelig og kom med usaklige argumentasjoner uten hold. Dette førte til splittelse på foraet med addressen; www.spillegal.no.

SC2 er et spill som splitter og ødelegger muligheter for medmenneskelige forhold, og må derfor fjernes fra alle verdens spillhyller.

Saken vil føles nøye for å finne ut om det er nødvendig med inndragelse og fjerning av alle eksemplarer av spillet for å opprettholde/skape fred blandt gamere.

Kulturminister
Hy-Ul Vinji

Og så til alvoret:
For alt vi vet kan loppe være spesialist på området "japansk kultur" o.l.
Merkelig nok tenkte loppe og jeg omtrent det samme etter at ballen ble sparket inn i diskusjonen.

[/nyhetsreppporter]
MEN!
...
Slutt. Dette endte like tåpelig som forige SC2-emnet, og alt bare pga at en kommer med en påstand vedkommende nekter å argumentere for.
Som siktede selv har sagt: "Livet er mer".

[/sakfører][/kulturminister]

Og nå
La oss prøve å finne grunner til å kalle Yunsung en sann taper :p

- Kort rekkevidde
- Treg
- Dårlige moves og kan ikke cancel'e moves for å videre utføre setups
- osv
[/plagsom]

Eneste måten å få avgjort dette på er den umulige, nemlig "showdown" :p
De beste spillerne som deltar i "evo" kan ikke sammenlignes med (oss)småbrukere, så sant ingen her faktisk har deltatt i større turnering(er). Derfor kan ikke Yunsung stemples som dårlig før Yunsung faktisk er slått av andre enn Yunsung. Yunsung-frenzy!!!!!
lol.

Noen som har noen gode mitsu-strats? :D
140800​

*Klappe* takk

Jeg har ikke, har du?

LoppeTom: Jeg har ikke valgt nick'et selv, jeg har fått det av en kamerat. Og har siden brukt det i alle fighting games jeg spiller. Siden du tydeligvis ikke har så mye knowledge eller kommer med sakligheter om slåssespill, kunne du vurdert om å bytte thread å post'e i?

Kthxbye

Sånne duster som meg er jo de som skal være idiot på forum, og skal mestre innen VF sånn som deg svare slik som du gjør saklig og helt innen topic at jeg er en idiot. takk for å plasere meg der jeg hører hjemme (I-gjengen)

Hvorfor Yun Sung får problemer på høyt nivå (teoretisk soul calibur 2) Understreker at jeg ikke spiller soul calibur på et slikt nivå, dette er en gjenngivning av hva de som faktisk gjør det mener.

Yun sung ser ved førsate øyekast helt grei ut. Han er gjennomsnittslig rask, og jeg må selv innrømme at kasta ser nokså flashy ut ;)
Problemene begynner likevel raskt å ta seg opp.

1. Yunsung er utrolig lett å punishe, han har en håløs recovery rate, og du må satse på punishing og turtling hvis du skal ha sjanse

2. Yunsung er ikke blant de beste stepperne i spillet og step er hyperviktig i soul calibur 2. Dette gjør punishing graden enda vanskeligere å utføre

3. Han har ikke unescapable throws, onoe som redder astaroth fra å være en skikkelig sinke

4. Han er veldig like Yoshi på alle måter, men er underdogen på alle av disse. Det er ingen grunn til å spille Yun når du kan spille Yoshi, spesielt denne match-upen er en hard nøtt for yun sung

Dette er tech talk og betyr selvfølgelig ikke at det er umulig å gjøre det bra med yun sung. Han er ikke direkte dårlig, men han har ingenting bra og sliter med noen vanskelige matcher.

Konklusjon: Vil du spille soul calibur på høyt nivå er ikke yun ung en karakter du bør velge hvis du ønsaker å hevde deg. Det er dog ingen umulighet...

Edit: hvis det ikke kom klart fram gjør den dårlige recoveryen til Yun at han er veldig lett å knekke med GI (guard impact) Som de fleste sikkert vet er GI fylt med bugs og dritt, recovery feil osv, akkurat som steppingen (8 wr), og ingen av disse hjelper Yun noe særlig.

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@25.11.2004, 09.02
Hhehe er faktisk 11... og "går ikke på" skolen
Hmmmm... argumentasjon, nå setter dere meg under press. Argumentasjon for hva? At yun suger, for det skal jeg nå få mer en nokk av. Tror til og med at dere skal klare det
JINsama, for å være ekstremt usaklig så BYTT! nick, å ta seg tilnavnet  sama er litt drøyt selv om du er en av norges beste VF fightere. Trakasering av andre lands kulturer.... i japan hadde de drept deg :tommelopp:
140747​
Det er vel litt drøyt å si at folk ikke kan bruke de nickene de selv vil. Jeg var for eksempel ikke med i Syv Samuraier, men kaller meg Kyuzo allikevel...

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av impywimpy@25.11.2004, 15.34
Hvorfor Yun Sung får problemer på høyt nivå (teoretisk soul calibur 2) Understreker at jeg ikke spiller soul calibur på et slikt nivå, dette er en gjenngivning av hva de som faktisk gjør det mener.

Yun sung ser ved førsate øyekast helt grei ut. Han er gjennomsnittslig rask, og jeg må selv innrømme at kasta ser nokså flashy ut ;)
Problemene begynner likevel raskt å ta seg opp.

1. Yunsung er utrolig lett å punishe, han har en håløs recovery rate, og du må satse på punishing og turtling hvis du skal ha sjanse

2. Yunsung er ikke blant de beste stepperne i spillet og step er hyperviktig i soul calibur 2. Dette gjør punishing graden enda vanskeligere å utføre

3. Han har ikke unescapable throws, onoe som redder astaroth fra å være en skikkelig sinke

4. Han er veldig like Yoshi på alle måter, men er underdogen på alle av disse. Det er ingen grunn til å spille Yun når du kan spille Yoshi, spesielt denne match-upen er en hard nøtt for yun sung

Dette er tech talk og betyr selvfølgelig ikke at det er umulig å gjøre det bra med yun sung. Han er ikke direkte dårlig, men han har ingenting bra og sliter med noen vanskelige matcher.

Konklusjon: Vil du spille soul calibur på høyt nivå er ikke yun ung en karakter du bør velge hvis du ønsaker å hevde deg. Det er dog ingen umulighet...
140850​
Takk for et skikkelig svar på saken! Var noe slikt jeg ventet av loppe, men det kom aldri.. heh.
:tommelopp: :D

Tror heller ikke at noen her til lands kommer opp til nivået det spilles på i turneringer som evo o.l. Konkurransen er for liten, og om det i det hele tatt er noen blir man for bundet til en type spillestil.

(ps! Dette er bare gjetninger som for meg virker sanne..)