[PC] Spaceman, I always wanted you to go into space, man: Sid Meier`s Civilization: Beyond Earth

#61
Elsker dette spillet.

Har vært Civ fan siden jeg tok `a i to`ern første gang. he he ;-D
Neida.

Joda, men har aldri spilt Alpha Centauri før. Og dette er så mye bedre enn Star Wars Empire at War.

Gleder meg til jeg skjønner mer. Siste game, tapte jeg stygt etter fire hundre runder cirka. Husker ikke åssen vanskelighetsgrad det var, men var sikkert den letteste. Jeg er ikke noe flink i det overhodet. Men det er artig da. Og de jævla dune ormene kan suge seg selv.

Tapte fordi jeg bare fokuserte på en eneste by. og en eneste outpost sak. Utvida aldri imperiet mitt. Knerta aldri aliens eller noe. Endte med at befolkningen min sulta ihjel tror jeg. Ikke en bra skjebne.
Så fant jeg ut at jeg hadde på sånn der quick game ting. Fikk aldri valgt hvem jeg ville spille som.

Men det kan jeg velge nå heldigvis!

Skal satse på et sånt superstrengt kommunistisk nordkorea-alien regime neste gang. Blir å starte i morgen. Skal satse alt på militær og alt. Blir bra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Etter noen timer med dette har begeistringen roet seg og jeg har fått det litt mer på avstand og... jeg liker Civ 5 bedre tror jeg? Fortsatt ikke helt kommet i dybden på dette, men tror jeg bare liker settingen og hele greia bedre i Civ. Sci-fi er kult nok, og jeg digger questene og alt det andre nye, men av og til nå når jeg tenker på å at jeg vil spille vil jeg heller spille 5. Kan hende det bare er fordi det er nytt og uvant at jeg tenker sånn, men akkurat nå tenker jeg at det er Civ5 jeg vender tilbake til om noen måneder og ikke dette når jeg føler for å Civve det opp.
Ser dette. Jeg elsker alt det nye, men jeg vil også ha de greiene som ble lagt til i tilleggspakkene til Civ V, bare kjørt gjennom samme scifi-filter. Men: Klager ikke. Dette er fortsatt helt prima. Må bare fullføre Bayonetta 2 før jeg tar tak igjen.