[PC] Spaceman, I always wanted you to go into space, man: Sid Meier`s Civilization: Beyond Earth

Lodin

Der Waaaah
#27
De sender dem ut manuelt i bolker så den kommer før eller siden. Er uansett bare 2.7GB å laste ned.
Er veldig spent på dette siden jeg ikke har fulgt med i det hele tatt. Veit bare at det er Civ5 i Alpha Centauri sin setting og det holder lenge. Få bare håpe det ikke er en clusterfuck ved launch, men jeg stoler på Firaxis.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Anmeldelser begynner å strømme inn og sålangt er alle strålende fornøyd. Eneste lille minuset jeg har sett bli nevnt er at victory conditions ikke er varierte nok. Enten utsletter du alle andre eller du maxer ambisjonen til folka dine og overbeviser de andre til å joine i det som høres ut som en kulturvinning.
TB virker og rimlig overbevist.
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Ja ja, det ligger nå med relativt respektable 82 hos Metacritic. Gamer er den absolutt laveste scoren og trekker en god del ned.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Helt klart korrupt. Eurogamer triller en åtter, og forteller meg mye jeg liker veldig godt å høre: Et Civ du ikke kan cheese deg gjennom i like stor grad som før (selv om AI-en fortsatt er mongo), takket være mange egentlig ganske små endringer som likevel har dyptgripende effekt fordi de styrer spillopplevelsen i en helt annen retning. Gleder meg ialllfall.
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Hrrm, jeg er ikke storfan av det nye interfacet. Det er stort sett Civ 5, bare jævla glorete og ting er ikke der jeg forventer dem. Og en masse andre småting jeg gnurrer over etter to timer, men det eier. Det største ågeret er at man må sette seg inn i Civ all over siden det er så masse nytt dill å holde styr på.

Også er det såklart en bug mange har hvor man må kjøre i no obskur ræva oppløsning fordi man har to skjermer kobla til.
 
#37
Førsteinntrykket er at det er litt overveldende. Måtte ta pause nå etter et par timer. Forøvrig ingen tvil om at dette er tipp topp greier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Jeg kunne ikke akkurat begynne med Civ klokka ett natta før jobb, MEN jeg sneik meg til å spille litt på jobb. Veit ikke hva som er verst. Det ble bare en snau time, men jeg elska det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39
Ene læreren min på fæggskolen måtte ordne seg ny jobbdata fordi den han hadde klarte ikke å dra Civ 5. Så det er nok innafor og vel så det.