Spider-man 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

SHDR

Gullmedlem
Og det er ingen dans på roser å være spilltester. Se for deg følgende ... du sitter og spiller samme spill dag ut og dag inn i månedsvis. Første versjonen av spillet er så bugga at du nesten ikke kan gå uten at noe kræsjer. Veggene faller ut, fiendene hopper rundt som kaniner. Hver gang du møter en bug må du skrive den ned, og muligens også starte spillet helt på nytt fordi bugen ødela spillet. Etterhvert som spillet blir mer og mer ferdig, klarer du spille gjennom det. Innen du er ferdig med å bugteste spillet har du kanskje spilt gjennom det oppimot hundre ganger, og du er jævelig lei av det.

Høres moro ut?

pc versonen suger ikke nei, det er for det første bedre grafikk, diggere styring med mus å tastatur (etter min mening) å rasker loading..

Opprinnelig skrevet av Scarface@27.07.2004, 11.21
Pc-versjonen til Spider-Man suger noe så grønnjævlig.

Konnsollversjonen er mye bedre.

På pcversjonen kan man ikke gå rundt omkring som man vil, men man må gjøre sånne kjedelgie oppdrag og sånt.

daniel: lær deg norsk.
ÅÅÅ HOLD KJEFTEN PÅ DEG.
79473​
var jeg virkelig den eneste som erget seg over "å den å den å den å den?"

nanok: trenger ikke overdrive heller. det var jo en ganske meningsløs diskusjon.

shadar: skikkelig morro

Opprinnelig skrevet av Daniel;)@27.07.2004, 12.45
pc versonen suger ikke nei, det er for det første bedre grafikk, diggere styring med mus å tastatur (etter min mening) å rasker loading..
79483​
Jeg syns det suger.

syntes det er fett jeg men skulle ønske de lagde det samme til pc som til konsollene

SilentBOB: sorry ass.... bare det var like menningsløst for deg å komme å skrive hvor menings løst det var å diskutere et spill...
hehe..
merkelig setning
no hard feelings?

Var det ikke slik at Spider-Man 2 kom i to versjoner, en PC-versjon og en konsollversjon?

PC-versjonen var vel litt enklere, og ble refert til som en "barneversjon", mens på konsoll kan man løpe fritt rundy i tillegg til oppdragene, litt vanskeligere oppdrag og slikt.
Merk at jeg ikke sier noe sikkert, jeg har selv ikke testet PC-versjonen, men det har vært snakk om dette.

EDIT:
Men det får jeg vel aldri svar på. :p

Status
Stengt for ytterligere svar.