Spill AnarchyOnline gratis!

Nå er jeg ny i denne grenen av spill. Har vel bare spilt litt SWG, men det var ikke så forferdelig gøy. Lurer på om jeg skal ta sjansen på dette. Virker ikke så utrolig gøy. Er jo bare orginalen og greier, men sikkert nok folk som har tenkt å spille det.

Hhohoohohoho!
Laster det ned nå.
Har aldri spilt et MMORPG før :ehm...:

Opprinnelig skrevet av Tali@15.12.2004, 11.20
Hhohoohohoho!
Laster det ned nå.
Har aldri spilt et MMORPG før  :ehm...:
149362​
Ikke jeg heller, men har veldig lyst. Hvor lang tid å laste ned?

Spillet er genialt, men for å få maks opplevelse ut av det.. så anbefales alle Expansion pakkene! Har spilt det LENGE nå, men ikke siden AO ble released da. En kompis fikk meg til å starte, glad jeg hørte på han!

Er FunCom gutta litt redd for WoW kanskje? ;)

Sancti

Terrorkatt
Jeg skal laste det ned for å prøve... jeg kommer ikke til å spille det lenge uansett, for jeg venter på WoW... men det er jo gøy å se hvordan det er.

Driver å laster ned jeg også. Er på 71% nå...laster via Torrent da det ga meg best fart ivertvfall. Jeg skal joine en annen på serveren Rubi Ka 1. Vi kan jo joine der så mange som mulig? Møtes å snoke litt i denne verdenen banke litt aliens eller hva det er som er der...hehe!

M

Mako

Gjest
Lster det ned nå ( 348 kb/s torrent) Men hvordan er dette spillet? har aldri prøvd MMORPG før jeg heller selvom jeg har FFXI( venter på at mamma skal åpne en visa konto for meg).

Opprinnelig skrevet av Mako@15.12.2004, 10.48
Lster det ned nå ( 348 kb/s torrent) Men hvordan er dette spillet? har aldri prøvd MMORPG før jeg heller selvom jeg har FFXI( venter på at mamma skal åpne en visa konto for meg).
149385​
Vel dette spillet og di andre i serien har vunnet mange priser for å være bra. Men for dere som er helt nye til MMORPG spill så husk at dette spillet er litt gammelt nå og ser kanskje ikke helt strøkent ut i forholdt til nyere spill.

Men det er gratis! :) :)

Halky

Veteran bruker ;)
Vel jeg prøvde en sån dere 7 dagers trail greie en gang, og tror det var AI eller noe, er ikke helt sikker på det. Og selve spillet er jo greit nok, men likte ikke helt den måten og dele ut Xp på osv.. Og dessuten så er spillet utrolig stort hehe. Og det tar lang tid og gå gjennom byene.

Jeg har lastet det ned nå og skal prøve det når jeg kommer hjem.

Jeg finner ikke game keyen.
Noen som vet hvor den er ?