Spillegal 1on1 Tour #1

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bildet ditt vises ikke, men jeg håper du hoppa over meg, for jeg har ikke mulighet for å være med likevel. Skulle på en eller annen måte ha kalkulert meg inn likevel, så kan du jo bare bytte meg ut med Novastrum eller Kem..

Tar det igjen neste år. Rwarr!

Da vinner Dodraugen over deg med walkover.
"...and i'll walk right over you"

Ahahaha. Det ble en knusende seier for meg, ja.

hadde vært fett om det startet kl 18.00

Det gjør det jo også.

KAN ALLE SE Å KOMME SEG INN PÅ #sg.ut2004 NÅÅÅÅ!

Nå kommer Stiluz med noe fine greier her. Nevn at jeg hadde god aim i dag da :D

Nuvel, da var cupen overstått.
Jeg kom på delt tredjeplass med Jinzo, Novastrum på andre, og SkiNnLua på første. Gratulerer! Jeg har vært inaktiv i Unreal over en 4 måneders periode, så jeg forventet å bli grust i første kamp.
Mine erfaringer fra cupen:

Første kamp: Stiluz mot Probability 20 - 7

Jeg visste ikke så mye om Probability, hadde aldri spilt mot ham før. Jeg lå etter noen minutter under 0-3, og følte jeg måtte skjerpe meg litt. Klarte å snu det, og begynte etterhvert å få taket på kampen. Det ble jevnt en stund, men jeg dro ifra, og vant til slutt 20-7.

Andre kamp: Stiluz mot Dodraugen2k 12 - 8

Igjen, jeg forventet å bli knust, ettersom Dodraguen har vært langt mer aktiv enn meg. Det ble en jevnspilt kamp på Roughinary, og det ble for det meste brukt Lighting Gun og Shock Rifle. En real sniper-match. Etterhvert fikk jeg bedre og bedre kontroll på L. Gun, og vant til slutt 12-8.

Tredje kamp: Stiluz mot Novastrum 3 - 20

Ai, den sved. Jeg visste at Novastrum hadde spillt mye UT2004 etter at jeg sluttet, men at han hadde forbedret seg så mye hadde jeg ikke forventet. Jeg hadde dog bare spilt banen 1 gang før, og stresset fordi jeg skulle med avisene, men Novastrum viste seg uansett bedre. Men bare vent, neste gang skal jeg ha revansje for dette tapet! :kos:

Alt i alt er jeg rimelig fornøyd med min innsats, men føler at jeg kunne ha begrenset tapet mitt litt bedre.

Her er meg

Edit: Sorry Jinzo, lagd bare om meg selv. Kan ikke du lage en overall-resymé? :kos:

Jeg skal koke opp noe fine greier i morgen. Ja, den kosen der fortjente jeg! :kos:

Esse, kampen mot Stiluz var kanskje en av de dårligste jeg har spillt på lenge. Jeg forventet en lett match, men Stiluz hadde bedre aim enn forventet, og fikk etterhvert kontroll. I neste turnering skal det bli en revansj uten like, det skal jeg love for! Jeg håper bare Jinzo utelater roughhinerietellerannet.. Uansett, hadde jeg vunnet, noe jeg trolig ikke ville om vi hadde hatt omkamp på samme bane da den krever bedre aim en hva jeg har for å vinne, ville jeg uansett blitt gnust av Nova. Så jeg skylder bare på at jeg var den som har hatt spillet kortest, selvom jeg er mer aktiv enn de fleste som var med :kos:

Jeg har forresten demo av nesten alle kampene, så hvis noen vil ha er det bare å skrike.

Du.. Turneringa var i går.

Hvor var forresten Shadar og Vanguard?

Opprinnelig skrevet av dodraugen2k@12.12.2004, 21.18
Så jeg skylder bare på at jeg var den som har hatt spillet kortest, selvom jeg er mer aktiv enn de fleste som var med :kos:
Jeg har forresten demo av nesten alle kampene, så hvis noen vil ha er det bare å skrike.
148176​
HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLLL.

...

Lag fragmovie. Med meg selvsagt.

Btw, å ha hatt spillet lengst er vel ganske irrelevant, det som er relevant er hvor mye du faktisk har spilt.

PS

Du må ikke undervurdere motstanderen. Bare fordi jeg ikke har spilt på 4 måneder, betyr ikke at jeg er helt grønn.

PPS

Jeg eier deg neste gang også
:trollmann:

Tok deg en gang med shield-gun da stiluz, og rett før slutten jagde jeg deg med shield-gunen. Du ble "How shall I say it.... saved by the bell". :p

Ja, jeg tok deg med rocket launcher. :p

Tror jeg.

Poenget var vel heller at du har bedre aim enn movement. Overraskende få som dodget i turneringa. Roughineri (jeg kan fremdeles ikke navnet) er så trang at movement blir mer irrelevant enn på mange andre baner. Men vi får se i neste turnering, Stiluz. Intill den tid skal jeg gråte stille på rommet mitt.

Edit: Skinnlua overrasket positivt. I siste kamp mot Nova trodde jeg det var DoKosten som spillte i en periode.

Ja...som jeg har påpekt så mange gang før; det var så lenge siden jeg hadde spilt at jeg glemte å dodge. Hodet mitt var fortsatt innstilt i CS-modus, så det var siktinga som var i orden, og ikke bevegelsen (ikke anglifiser ting).

Spillegal 1on1 Tour #1

Kvelden begynte klokken 18.00 på #sg.ut2004. Selvfølgelig var det noen som var litt sent ute (Novastrum, darkstorm, fy fy på dere :kos:). Det var selvfølgelig også noen som ikke dukket opp. Da snakker jeg om Shadar, Ace og Vanguard. Ble litt skuffet over dere at dere ikke sa ifra at dere ikke ville være med.

Uansett, vi kom oss raskt inn på serveren. Der ble det totalt kaos, ettersom det kun var plass til 10 stykker der om gangen. De ti som var der i starten må jeg si var ganske så rastløse, og skøyt alt og alle, til og med etter at jeg ba dem stå stille. (litt fy på dere også :svette: ) Vi kjørte så i gang med felles warm-up, og det var tydelig at folk var rastløse.

Halv syv satte vi i gang, og startet med kampen mellom Darkstorm og Skinnlua.
Skinnlua viste tidlig at han hadde kordinasjonen inne, og overkjørte Darkstorm etter en stund. Jeg må få si at jeg synes at Darkstorm gjorde en fin innsats alikevell. Stå på!

(Jeg har desverre ingen "skjermskudd" fra denne matchen.)

Neste kamp var mellom Probility og Stiluz. Begge deltagere spilte bra i starten, men etter en stund dro Stiluz ganske kraftig fra. Fin kamp! :tommelopp:

Bilde her.

Match nummer tre var mellom Bantex, og Jinzo ( :kul: ) Jinzo viste tidlig at han hadde overtaket, og spilte ganske så supert mot Bantex. Det skal nevnes at jeg ble tilslutt Godlike, og etter en stund sa Bantex følgende over chatten: STÅ STILLE DA!!! Hvorav jeg svarte: Jeg står stille. =)

Bilde her.

Kamp nummer fire var mellom Skinnlua, og den barskeste av de barske, nemlig Yetipants. Skinnlua viste tidlig hva han var god for, og grisebanket Yetipants ganske så heftig. Det skal sies at Yeti gjorde en heroisk innsats.

(Har desverre ikke bilde)

Match nummer fem var mellom Stiluz og den fryktløse Dodraugen. Begge åpnet sterkt, men etter en stund var det Stiluz som ledet. Han gikk tilslutt av med seieren, og kom dermed videre i bracketen.

Bilde her.

Kamp nummer seks var mellom Novastrum og Kem. Novastrum fikk en flott start, og vant kampen.

(Har desverre ikke bilde)

Kamp nummer syv var mellom Jinzo og Skinnlua. Jinzo åpnet med å få inn en frag. Så kontrollerte Skinnlua kampen resten av tiden. Jeg ble rett og slett knust.

Bilde her.

Kamp nummer 8 var mellom vår nordnorske mann Stiluz, og den ganske så kjente tøffingen Novastrum. Stiluz ledet i starten, men så skjepet Novastrum seg, og vant. Fin fin kamp!

Bilde her.

Kamp nummer ni, den siste kampen, finalen, ble spilt mellom tøffingen Novastrum, og den litt ukjente Skinnlua. Begge spillere hadde prestert bra tidligere i konkuransen, så det var duket for en spennende match. Skinnlua dro tidlig ifra, og etter en stund var det klart at han ville vinne. Novastrum gjorde et tappert forsøk, og spilte selv meget bra.

Bilde her.

Alt i alt var dette en meget vellykket kveld. Med dette takker jeg for fin deltagelse i Spillegal 1on1 Tour #1.

Synes synd på Bantex med tanke på at han hadde sykt høy ping i forhold til oss andre. Jeg ga deg jo link til alle kampene utenom nummer en, så hvorfor du mangler så mange bilder skjønner jeg ikke. :blunk: