Spillegal 1on1 Tour #1
Kvelden begynte klokken 18.00 på #sg.ut2004. Selvfølgelig var det noen som var litt sent ute (Novastrum, darkstorm, fy fy på dere :kos

. Det var selvfølgelig også noen som ikke dukket opp. Da snakker jeg om Shadar, Ace og Vanguard. Ble litt skuffet over dere at dere ikke sa ifra at dere ikke ville være med.
Uansett, vi kom oss raskt inn på serveren. Der ble det totalt kaos, ettersom det kun var plass til 10 stykker der om gangen. De ti som var der i starten må jeg si var ganske så rastløse, og skøyt alt og alle, til og med etter at jeg ba dem stå stille. (litt fy på dere også :svette: ) Vi kjørte så i gang med felles warm-up, og det var tydelig at folk var rastløse.
Halv syv satte vi i gang, og startet med kampen mellom
Darkstorm og Skinnlua.
Skinnlua viste tidlig at han hadde kordinasjonen inne, og overkjørte Darkstorm etter en stund. Jeg må få si at jeg synes at Darkstorm gjorde en fin innsats alikevell. Stå på!
(Jeg har desverre ingen "skjermskudd" fra denne matchen.)
Neste kamp var mellom
Probility og Stiluz. Begge deltagere spilte bra i starten, men etter en stund dro Stiluz ganske kraftig fra. Fin kamp! :tommelopp:
Bilde her.
Match nummer tre var mellom
Bantex, og Jinzo ( :kul: ) Jinzo viste tidlig at han hadde overtaket, og spilte ganske så supert mot Bantex. Det skal nevnes at jeg ble tilslutt Godlike, og etter en stund sa Bantex følgende over chatten: STÅ STILLE DA!!! Hvorav jeg svarte: Jeg står stille. =)
Bilde her.
Kamp nummer fire var mellom
Skinnlua, og den barskeste av de barske, nemlig Yetipants. Skinnlua viste tidlig hva han var god for, og grisebanket Yetipants ganske så heftig. Det skal sies at Yeti gjorde en heroisk innsats.
(Har desverre ikke bilde)
Match nummer fem var mellom
Stiluz og den fryktløse Dodraugen. Begge åpnet sterkt, men etter en stund var det Stiluz som ledet. Han gikk tilslutt av med seieren, og kom dermed videre i bracketen.
Bilde her.
Kamp nummer seks var mellom
Novastrum og Kem. Novastrum fikk en flott start, og vant kampen.
(Har desverre ikke bilde)
Kamp nummer syv var mellom
Jinzo og Skinnlua. Jinzo åpnet med å få inn en frag. Så kontrollerte Skinnlua kampen resten av tiden. Jeg ble rett og slett knust.
Bilde her.
Kamp nummer 8 var mellom vår
nordnorske mann Stiluz, og den ganske så kjente tøffingen Novastrum. Stiluz ledet i starten, men så skjepet Novastrum seg, og vant. Fin fin kamp!
Bilde her.
Kamp nummer ni, den siste kampen, finalen, ble spilt mellom
tøffingen Novastrum, og den litt ukjente Skinnlua. Begge spillere hadde prestert bra tidligere i konkuransen, så det var duket for en spennende match. Skinnlua dro tidlig ifra, og etter en stund var det klart at han ville vinne. Novastrum gjorde et tappert forsøk, og spilte selv meget bra.
Bilde her.
Alt i alt var dette en meget vellykket kveld. Med dette takker jeg for fin deltagelse i Spillegal 1on1 Tour #1.