Spillegal 2on2 Tour #1 | Counter Strike

Hvilket CS spill?

  • Counter Strike 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter strike: Condition Zero

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter Strike: Source

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
C

Crizpy

Gjest
#23
Når skjer det her, Zico. Regner med at du har en dato klar, og at du ikke har på freelook på en eventuell "clanmatch"
 
#26
Det blir aim maps ja. Tror det vil ta sin tid hvis vi skal løpe rundt 1 mot 1 på de ofsielle mapsene. Men er noen opptatt i juleferien?
 
#28
Skal noen noen steder denne helgenen da`?

Hvis ja så må vi nok få tatt det etter ferien når folk er tilbake o.s.v og det er ikke forsent å melde seg på ennå. Stillinga ser veldig likt ut hitill.
 
#30
Hvis ikke flere melder seg på nå og ingen har en server å donere, så kan jeg ta og ta en sånn sms-utleie fra Gameserver.no. Men hvis vi får tak i en suxxz0r server med plass til bare 2 eller no sånt så kan vi sikkert få til HLTV server... den metoden går jo også ettersom jeg regner med at de fleste vil se på.
 
#33
Jeg kan prøve å hoste, har 4Mbit/s i utlinje. Jeg er ikke sikker på om det funker da, siden jeg har sånn hore fellesIP. Jeg skal prøve å skaffe en egen IP, da er det ikke noe problem.

På grunn av den horete fellesIP-en har jeg også en brannmur som jeg ikke kan skru av - teite Lyse. Dette setter sine begrensninger, sist jeg prøvde å hoste gikk det ikke, men jeg kan prøve igjen.
 
#34
Jeg er med 1.6 eller Source. 1.6skillsa har sunket tilstrekkelig så kommer til å bli hardeid hvis det blir det :D
 
#35
Er med på 1.6, siden jeg ikke har source. Kan jeg foreslå tre fy_maps som funker dønn 1on1?
De er:
Fy_Poolday
Fy_poolparty
Fy_Iceworld (Eventuelt Fy_Snowworld.)
 
#36
vel heh det ble nok 15 stk her visst. Det som blir da er hvis noen i hele tatt sitter med en dritt linje på 256 kbps opp eller no, om de kunne hoste en 4 manns server. Der det blir satt opp slikt at de to som skal spille spiller der og de to neste som skal spille spectater og alle andre kan sitte å se på HLTV? HVa synes dere om den ideen?
 
#40
2on2, så er jeg kanskje med, så lenge jeg får fiksa PCen...