Spillegal 2on2 Tour #1 | Counter Strike

Hvilket CS spill?

  • Counter Strike 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter strike: Condition Zero

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter Strike: Source

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#61
Ho-ho-ho... Det blir nok aldri noe av dette, med mindre noen av oss andre klarer å finne en fin server.
 
#63
Epzilons server = nekt


Jeg kan se om jeg får låne en server (gameserver VIP), men jeg kan ikke garrantere noe.
Men er det ikke på tide å begynne å starte påmeldingen av lag snart? Så vi kan gjennomføre dette snart.
 
#64
Haha eivind2k. Hadde du fått det med deg så var det et problem med serveren (song networks nett) den dagen vi skulle ha liten gather på serveren. Jeg prøvde å skrive det, men du fikk det aldri med deg. Du var for opptatt med å skrive "LOL WH NABB" osv. Problemet ble ordnet opp dagen etter.
 
#65
Ja, nettop. Du tok meg på kornet der ja. Ja...
 
#66
Greit. For å få fremgang så melder dere på nå. En person fra et lag melder seg på

PÅmeldte:

Zico & Purechaos
Ebriosus & Eivind2k
 
#67
jeg og Ebriosus er med.


Og btw Epz, hver gang vi har spilt mix sammen på den servern, har det vært akkurat det samme problemet... Rart det der.
 
#68
Men jeg drar som sagt i militæret den 4. januar, og kommer bare til å være hjemme et fåtall helger fremover, så vi må starte litt fort, for faen!
 
#69
eivind2k: Har du det samme problemet med hver eneste gameserver så tror jeg problemet ligger hos deg. Vi spiller titt og ofte på serveren uten at noen klager. (uten de fåtalls gangene det er nedetid hos leverandøren - som skaper packetloss og latency)
 
#70
Nei, andre servere går det fint på, me nå lar vi det ligge :)
 
#71
Jeg har ihvertfall en warserver som jeg kan disponere" underdark ~ warsewer" - 80.239.85.111:27025. Vi leier den ifra gameserver.no.
Skal vi se om vi får til cupen, 2on2, la oss si på kvelden søndag, 2. januar? Det er dagen før alle skal på jobb og skole.
 
#78
Har muligens en server jeg også (gameserver Vip), får se.

Men det blir vel standar 2on2 cb regler, med AWM off såklart?