Spillegal 2on2 Tour #1 | Counter Strike

Hvilket CS spill?

  • Counter Strike 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter strike: Condition Zero

    Stemmer: 0 0,0%
  • Counter Strike: Source

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#41
Ja. 2on2 på aztec eller dust eller noe, det hadde vært kos. Da blir jeg med.

Men kan vi ikke ta 1.6, siden det sikkert er flest som har det? Det blir nok av tid til å spille CS Source senere...
 
#42
Men jeg har jo bare CS:S ... :( Ingen som vil kose?
 
#44
Om 1.6 eller Source er best, vil jeg ikke uttale meg om, av den enkle grunn at jeg ikke vet enda. MEN! Det er da vitterlig ingen her som har rask nok maskin til å kjøre en Source-server helt laggfritt enda?
 
#46
De fleste her er ikke flinke nok til å merke laggen, Truls ;)

Perfeksjonisme er bra... da.
 
#47
Ja.... Hva skjer?

Jeg er med om det blir 10n1, men jeg vil ha 2on2.

Sign me up
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#48
Opprinnelig skrevet av Agahnim@20.12.2004, 19.50
:kos:

CS: S PWNZ CS 1.6!!!!1111
151490​
Hell føkkings je. Jeg er med hvis det blir CS: Source. :tommelopp:
 
#49
Hoho; hvis dere er like gode som de fleste andre CSS-njubsene, blir dette lett match. Jeg har bare spilt det i en snau uke nå, men har enda ikke opplevd å ende opp med 1 eller lavere K:D. Det er helt grusomt hvor mange dårlige spillere det er der ute, men det blir kanskje bedre etterhvert...

På tide å motbevise, isåfall.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#51
Truls er litt flinkere enn de fleste i CS, og han har dessuten et poeng. Jeg har ikke spilt lenge, men klarer ofte å være på førsteplass på servere. Eier ikke taktikk, bare en ålreit aim. Generelt er folka på CS:S dårligere enn 1.6-spillere.
 
#52
Opprinnelig skrevet av Novastrum@25.12.2004, 22.25
Truls er litt flinkere enn de fleste i CS
153789​
:plystre:
 
#56
2on2 blir da for faen ikke aim maps da idioter. Hele poenget med CS er å kombinere kompliserte taktikker med gode ferdigheter, ikke løpe til et gevær og skyte fritt.

2on2 kan spilles på maps som Aztec, Prodigy og Nuke, muligens Dust(1). ingen andre.


Har du tenkt på at man ikke nødvendigvis skal finne fienden?
 
#58
2on2 på Aztec, eventuelt Dust eller Nuke hvis det blir uavgjort, da er jeg veldig med.

Men dere må forte dere - jeg drar i militæret om en drøy uke! :(
 
C

Crizpy

Gjest
#59
Møtte Tamashii på en server her om dagen.
Enten er han jææævlig god, eller så juksa han.
Jeg er stygt redd for at han ikke juksa, for han gjorde hvertfall ingen feil på de 2 timene :S

Dere ville kanskje ikke høre det ;)
 
#60
bare du som ikke fulgte med da han jukset. Denne yamh juksen skal være lett å bruke uten å bli oppdaget hvis du ikke har på aimbot mens det andre. Den lurer seg også forbi VAC. Problemet begynner med at sjansne for en vellykket server blir mindre og mindre ettersom jeg har fått ip telefon. Da må vi få spilt en tid vi ikke blir ringt eller skal ringe...