Spillegal endelig relansert!

#41
Selvom omtalene er gode og gjennomtenkte synes jeg at det gå alt for sakte :( Hvor GTA SA, FFXI, Rome Total war, PES 4 og Fifa anmeldelsene??? De er jo de hotteste spillene for tiden og en god spill side bør jo få med seg de viktigste spillene....
 
#42
Tror nok mange av anmelderne på Spillegal er litt for glad i spillene sine, så de bruker litt ekstra tid på å spille igjennom dem.
Jeg vet om mange som spiller San Andreas og som ønsker å gå grundig igjennom det, men det kommer nok snart en anmeldelse av iallfall et av de spillene du nevnte.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#43
Opprinnelig skrevet av Tyrion@01.11.2004, 20.35
Fifa anmeldelsene??? De er jo de hotteste spillene for tiden og en god spill side bør jo få med seg de viktigste spillene....
128331​
Huff, ikke si det navnet høyt! Jeg tror det er mange som ikke liker det spillet. :confused: !
Men det er sant det han sier... det finnes ingen GTA: SA eller PES4 anmeldelser ennå!
 
#44
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon+01.11.2004, 21.48-->
<!--QuoteBegin-Tyrion
@01.11.2004, 20.35
Fifa anmeldelsene??? De er jo de hotteste spillene for tiden og en god spill side bør jo få med seg de viktigste spillene....
128331​
Huff, ikke si det navnet høyt! Jeg tror det er mange som ikke liker det spillet. :confused: !
Men det er sant det han sier... det finnes ingen GTA: SA eller PES4 anmeldelser ennå!
128379​
[/b]

Jeg hater fifa personlig PES all the way, men jeg ville se en anmeldelse der de sammenligner spillene. Ikke det at de trenger å bli sammenlignet, alle vet jo at PES er suverent mye bedre :D
 
#45
Nå vet jeg ikke hvor mange som er ihuga fotballspillere på konsoll, men jeg tror vi får bare smøre oss med tålmodighet før det kommer en anmeldelse, men en sammenligning mellom Fifa 2005 og PES4 hadde ikke vært så dumt :)
Bare synd jeg ikke har noen av spillene og at fotballspill ikke helt egner seg på PC med kun tastatur som kontroll. :p