Spillegal endelig relansert!

#21
Dere må ta hensyn til at alt av innhold og bilder ikke er klart ennå. Det kommer, det kommer.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#22
Yes, da! Nydelig greier! Satt akkurat og lurte på om det var på tide snart.

Snertent design. Godt jobba!

Hadde vært greit om reportasjerne kunne holde seg inni ruta si, da. Eller er det bare jeg som har problemer med det?
 
#23
Hurra! Nå leste jeg ikke dette før nå, så jeg vet ikke helt den eksakte datoen Spillegal, men kan vi ikke ha en liten feiring hvert år? Lissom, dette avtales på forhånd, og alle (nesten) brukerne stiller opp.. f.eks.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#24
Opprinnelig skrevet av Revan@21.09.2004, 20.33
(...) men kan vi ikke ha en liten feiring hvert år? Lissom, dette avtales på forhånd, og alle (nesten) brukerne stiller opp.. f.eks.
106035​
Ser det for meg. Alle medlemmene sitter med hver sin six-pack ved tastaturet og snakker om gamledager på IRC. Kanon.

Redigert: Og forresten, hadde det vært mulig å få redirigert den svære logoen øverst på siden til hovedsiden istedet for forumet?
 
#25
min spådom om at teamfortress 2 skulle komme ut før var feil alikevel, gratulerer. Men siden vises ikke riktig i firefox (1024/728)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Skaff deg skikkelig Firefox, ser goill ut her.
 
#27
Opprinnelig skrevet av ak74u@21.09.2004, 20.43
min spådom om at teamfortress 2 skulle komme ut før var feil alikevel, gratulerer. Men siden vises ikke riktig i firefox (1024/728)
106056​
Jeg har samme oppløsning og browser som deg, men den ser helt fin ut her.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#28
Siden vi har ventet så lenge på denne siden, er det best dere har skrivd bra anmeldelser! Den skulle lissom komme ut i april.... <_<
Men endelig er dagen her.... ventetiden er omme, og nå går jeg og feirer!
 
#29
Sitter på en Mac på Voss og der ser sida helt forferdelig ut i Internet Explorer på Mac. 0 poeng til både meg og Shadar der med tanke på forumdesign og hovedsidedesign. Nok om Mac.
Vi har ventet lenge på at Norges Beste Spillside skulle komme tilbake. Foreløpig ser det ut til at det blir en glimrende start. Jeg er tilbake på Stord nå til helga og kan bidra med mitt og det vil nok ta litt tid før Spillegal.no har det innholdet vi ønsker å ha. Men med hjelp fra dere kan Shadar, Elfkin, ILiuz og alle oss andre kunne gjøre Spillegal.no til det vi skal høre til å være.
Får egentlig bare si vel blåst og følg med på hva som skjer videre :)
 
P

PspKid

Gjest
#30
Hei bra jobba Iluz , vil oxo takke Elfkin , skoen og Mandark
dette ser lovende ut , bra du sier sannheten om SPillbransjen kompis.

Ign og et par er kjøpt andre solgt og betalt...
Sue hysj
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#34
Faen, det var noen faens gode spørsmål. Jeg skal overlate til den faens Shadar å svare på dem. For faen.





Faen a, Mandark. Faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Hurra for Mandarks snakkende katteloff-avatar!
 
#37
Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.09.2004, 09.03
Hurra for Mandarks snakkende katteloff-avatar!
110341​
jeg la også merke til den. har ikke sett noe så kult på lenge :svette:

Bstard og dere andre, pass språket da :flau:
 
#39
Opprinnelig skrevet av Mandark@30.09.2004, 03.47
Faen og, prøv å kutte ut faenskapet for faen. Faen. Faen. FAEN!
110318​
Brukt av en dude på SA-forums i veldig lang tid. :svette:
 
G

Guffufs

Gjest
#40
Omtalene er noe av det beste jeg har sett på lenge. Artiklene er megetinntresngeå lese, og jeg fikk i det heletatt et godt førsteinntrykk av siden. Noen småting mangler her og der, og det BØR komme, noe dt sikker gjør. Masse mangler fotsatt.

Disignet er vel sånn midt på treet, ikke noe dårlig, men heller ikke sånn supert. Oversiktlig og fint.