Spillegal har funnet ny moderator!

#61
Opprinnelig skrevet av Crizpy@20.11.2004, 21.38
Alt er bedre enn stavangerdialekt.
138366​
Ikke vær stygg mot Cock'en og Agahnim nå da.. Og noen flere. (så har jeg tatt med resten :svette: )
 
#62
Jeg gratulerer henne ikke, men jeg kan da ønske henne lykke til?

Jada, lykkis til ^_^
 
#66
Grattulerer så mye Sancti :tommelopp:

leif!!! sorry så mye
 
#67
Pøh. Stavanger-dialekt er da mye barskere enn både østlandsdialekt, trønderdialekt, andre sørlands-/vestlandsdialekter og nordlandsdialekt.

PePe og Chaz pleier å gi meg en "hard time" vedrørende dette, men innerst inne vet også den duoen at Stavanger-dialekt er bedre enn østlandsdialekt. :flau:

(Nå ble dette langt rimelig off-topic, men siden vi feirer vår kjære Sancti, og siden vi snakker om Plan_9s morsmål, lar vi dette passere. Eller hva? :svette:)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#68
Opprinnelig skrevet av plan_9@20.11.2004, 22.24
Jeg liker den litt jeg, synes den høres kjempetøff ut. Det er dog et problem at ingen av dere jævla østlendinger forstår hva vi sier... :p
138425​
Er du fra Stavanger også, hæ? Jeg trodde du var fra Skien, Porsgrunn eller ... Trøgstad? :confused: Stavanger, altså.
 
#69
Opprinnelig skrevet av Neocon@20.11.2004, 21.30
Alt er bedre enn vestlandsdialekt.
138360​
Har du hørt ei jente med den dialekten? Det er sexy! :forelsket:
 
#72
Det er bare slitsomt hvis det er eXploser som snakker :p
 
#73
Opprinnelig skrevet av Houseman+21.11.2004, 00.07-->
<!--QuoteBegin-plan_9
@20.11.2004, 22.24
Jeg liker den litt jeg, synes den høres kjempetøff ut. Det er dog et problem at ingen av dere jævla østlendinger forstår hva vi sier... :p
138425​
Er du fra Stavanger også, hæ? Jeg trodde du var fra Skien, Porsgrunn eller ... Trøgstad? :confused: Stavanger, altså.
138452​
[/b]
"...born and raised... Shootin some b-ball... a couple of guys were up too no good, started makin trouble in my neighbourhood..." Nei, jeg har ikke heeelt mestra Fresh Prince-låten enda. :svette:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#74
Chillin' out, maxin', relaxin' all cool, shootin' some b-ball outside of the school, when a couple of guys that were up to no good started making trouble in my neighbourhood. I got in one little fight and my momma got scared and said "you're movin with your auntie and uncle in Bel Air.

:ler:
 
#75
Opprinnelig skrevet av Jani@20.11.2004, 22.41
Pøh. Stavanger-dialekt er da mye barskere enn både østlandsdialekt,  trønderdialekt, andre sørlands-/vestlandsdialekter og nordlandsdialekt.

PePe og Chaz pleier å gi meg en "hard time" vedrørende dette, men innerst inne vet også den duoen at Stavanger-dialekt er bedre enn østlandsdialekt. :flau:
138429​
Hvis du er så stolt av dialekten din burde du kunne snakke mer på Live og Skype. ^_^

---

Enda mer «off-topic» ... Vestlands-dialektene er faktisk ganske fine. Kanskje ikke de med sånn uforståelige raskt-snakkende Egersunds-dialekt, men ellers er de fine.

---

Og mens jeg er her ... Lykke til Sancti. ^_^
 
#76
Opprinnelig skrevet av Eulogy+21.11.2004, 01.11-->
Opprinnelig skrevet av Neocon@20.11.2004, 21.30
Alt er bedre enn vestlandsdialekt.
138360​
Har du hørt ei jente med den dialekten? Det er sexy! :forelsket:
138454​
[/b]
Ja. Tro meg. Ja!

Opprinnelig skrevet av Eulogy@21.11.2004, 01.24
Det er bare slitsomt hvis det er eXploser som snakker :p
138463​
å hold kjeft..

<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@21.11.2004, 01.47
Vestlands-dialektene er faktisk ganske fine. Kanskje ikke de med sånn uforståelige raskt-snakkende Egersunds-dialekt, men ellers er de fine.
138483​
Sier du dette bare fordi du har hørt meg snakke i.. tja.. flere timer i strekk eller? :flau:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#80
Vi to er desidert de med barskeste dialektene her, egentlig. Nabbe har også litt tøff dialekt, men den er ikke tøff nok til å komme på pallen.