Spillegal-klanen

Ikke bland meg inn i dette, jeg vil ikke være clanleader.

Ja jeg kunne ihvertfall joine en 3-4 matcher(vant den ene :tommelopp: ).
Men Mandark du må snart installere UT2004 igjen, nettet er ikke hva det en gang var :flau:

Tror vi må satse å spille litt mere alene, så vi kan trene ordentlig....Uten at de kommer tusenvis av folk som joiner serveren vi spiller på.... siden alltid er noen super-gode å da får vi jo ikke trent...

Opprinnelig skrevet av Stiluz@02.07.2004, 22.46
Ikke bland meg inn i dette, jeg vil ikke være clanleader.
Så du vil ikke være kaptein??? Du er den som er best egnet til deg da, Stiliuz

Nei. Uansett; nei. Og i tilfelle du ikke forstår det, nei.
Så har vi det avklart. :)

Jeg vet hva ordet betyr da... :p Men hvis ikke Mandark er med mere, bør vi nesten finne en ny kaptein. Jeg kan stille til valg, selvom jeg kanskje ikke er best på laget akkurat da! :D :p :D

C

Crizpy

Gjest
Hva med en sg cs klan?
Jeg har prøvd å dra i gang en, men det gikk til helvete. Med andre ord, jeg er absolut ikke klanleder..
Men vi har jo en del som spiller CS på sg, så bare si i fra hvis du vil være det.. eller bli med i en klan.

Folk som er med!
Stiluz
Musa
Xenon

Det er jeg helt med på. Count me in Crizpy! :D

[spoiler|13111516181921222324_open','Nei, vi spiller 1.8, det er sånn 1337 versjon av CS som bare folka i CPL og ESL bruker. Jeg fikk det av en kar på Kazza som kalte seg "Heaton". Jeg kan sende det til deg da

[spoiler|13111516181921222324_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="Nei, vi spiller 1.8, det er sånn 1337 versjon av CS som bare folka i CPL og ESL bruker. Jeg fikk det av en kar på Kazza som kalte seg "Heaton". Jeg kan sende det til deg da

[spoiler|13111516181921222324_open" style="display:none;">Vi spiller 1.6

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, vi trenger flere rekrutter til krigen i Vietnam her, så om det er flere her på SG som har BFV og vil være med i clanen. Så ikke nøl med og verve dere! Vi er nå rundt 7 stykker og trenger minst 10 personer for og kunne begyne og trene. Så til dere som har BFV her på SG som ikke er med i clanen, meld dere inn til tjeneste NÅ!! ASAP!

Hvem er med på Unreal 2004 i kveld?

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Xenon@04.07.2004, 00.17
Jeg melder meg også på, jeg tipper det er 1.6 vi spiller?
Sorry mac.. Å lage en SG CS klan i regi av Musa, Stiluz eller meg er uaktuelt.

Alle i Unreal klanen må huske at det er trening i dag fra klokken 8 og utover! Alle møter på #sg.ut2004 klokken 10 på 8! Det vil si: 19.50!!! ;)

Ville vært fint om de som er med kunne sende en pm til meg og siifra, slik at vi vet hvor mange som er med... :)

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Jinzo@07.07.2004, 14.40
Alle i Unreal klanen må huske at det er trening i dag fra klokken 8 og utover! Alle møter på #sg.ut2004 klokken 10 på 8! Det vil si: 19.50!!!  ;)

Ville vært fint om de som er med kunne sende en pm til meg og siifra, slik at vi vet hvor mange som er med... :)
jeg er med. Er noen andre med?

Vel, det var bra med trening idag, selv om det ble litt problematisk iogmed at vi ikke hadde egen server. Håper vi får til noe i helgen også.