[Viktig!] Spillegal på Spillexpo SuperSpillStream Extravaganca!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#21
Angående de gryende døgne-forslaga, så er vel messa "bare" åpen rundt sju timer dagen?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Det blir ikke døgning denne gangen, vi kjører på så lenge messa kjører på og alle kan sove godt om natta. Vi tar selvsagt noen øl på lørdagen?
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Har vi egentlig lov til å dukke opp og bare spille hva som helst? Bør vel ha noen backuper om Bergsala dukker opp å ber oss drite i å vise fram ett gammalt Mario Kart siden de demoer det til WiiU eller no.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Håper å sikre oss mot sånt via messesjefen, nevner det for han så sier han nok ifra om det blir trøbbel.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#25
Filip: Ta kontakt med de tre store. Kanskje de er villige til å låne oss no greier. Du er den eneste som kan klare å svindle deg til dette få til dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Sofie stiller opp med kvælerhansker, speil-Ray-Bans, skorpionjakke og tannpirker.
 

Javi

elsker dette landet
#30
Hadde vært eid å være med på, men jeg tror nok ikke jeg har tåd til det ettersom jeg også skal innom Journeycon i November. :penga:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#32
Noe sier meg at du er med på øl alle dager
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38
Ok, kjempebra!
Her er hva jeg foreslår at vi gjør: dere får en stand på f.eks. 3x8 meter (24 kvm). Denne spanderer vi. Dere må betale strøm til messen (dette styrer ikke vi); Dette koster 1500 kr per uttak (cirka!). Boksen inkluderer hvite vegger rundt hele (bortsett fra der dere vil ha åpninger). Så bygger dere deres egen stand på messen og sørger for at denne ser fin ut :)
Se eksempel på hva Ubisoft gjorde i fjor (se nedenfor).
Dere burde også sjekke med JOn Cato Lorentzen, som er vår scenesjef i år, om dere ikke kan få bidra med innhold på scenen (joncato@endboss.no)
Hvis dere ikke vil ha stand, bare scenetid, så er det også ok :)
- Erling



Forslag, tanker, idéer, gi meg dem!
 
#39
JEG VISSTE DET!!!! BØAERGHRAEGRHAEMREGHAREAM!!!

Fy dette skal bli så bra!!

3x8 meter, jeg tror ikke kryssfinerplater er så svære, men mulig vi kjører på med osb plater, (eller er det samme tingen?)

Dette sjekker hvertfall jeg opp i morgen med materialer fyren min. Hadde vært kurant å få et kart over messa, sånn at vi vet hvor inn/utgangen til boksen vår blir.


Ser han skriver hvite vegger er inkludert. Betyr det at det rett og slett ligger plater der som vi skal sette opp? Når skal det være montert? Får vi komme i god tid før messa og kikke? Da vil jeg ha med russeren min. Gud hjelpe jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir så hyperaktiv av dette.


Også er det jo fett hvis kisen din fra messa slenger opp en Facebook sak som vi skal dele. For vi blir jo de eneste som streamer live derifra?

Prkåtprkåt

Buggz. Jeg må ha måla der hvor banmersaken vår skal henge