Spillegal podcast

SHDR

Gullmedlem
#22
Det blir gjort akkurat nå. Sitter og skriver dritt as we speak.

Se frem til ... sak om PSP, sak om et noe ukjent spill ved navn Facade, omtaler av Ridge Racers og Fahrenheit, litt nyheter og selvsagt battle rapping. Håper jeg. MC Shadar Shady og Mack Daddy SirkusMartin skal i løpet av aftenen skjende podcasten med rimslenging og de feiteste beatsene på denne siden av Hiphop Ejay!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#23
Blir podcastingen et engangstilfelle, eller kan det bli en fast sak av dette? Det siste alternativet hadde roxxoret mine boxxorz.
 
#24
Shadar. Stemme. Sexy. Vil ha. Mer.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Shadar@05.09.2005, 18.47
Det blir gjort akkurat nå. Sitter og skriver dritt as we speak.

Se frem til ... sak om PSP, sak om et noe ukjent spill ved navn Facade, omtaler av Ridge Racers og Fahrenheit, litt nyheter og selvsagt battle rapping. Håper jeg. MC Shadar Shady og Mack Daddy SirkusMartin skal i løpet av aftenen skjende podcasten med rimslenging og de feiteste beatsene på denne siden av Hiphop Ejay!
258525​
Jeg ser for meg et meget varierende bruk av banneord. :)
 
#28
Okay............Shadar snakk fortere når du har podcasting........og det er kult med sensuell stemme, men ikke la det gå utover og seriøsiteten i anmeldesen og konsentrasjonen til folk.



Hmmmm....hva med kamera i tillegg?????? Litt action fra settet ;)
 
#29
Shadar hørtes ut som den nyeste fyren på "Sonen". Han som ser ut som han griner hele tiden. Både i stemme og varierende tonefall. Volumet var veldig varierende, måtte skru både opp og ned på høyttaleren min. Synes du fikk frem hva du ville, men som jeg hadde trodd fant jeg det kjedelig å høre på. Men det er nok heller en smakssak enn din feil. Blir nok bedre med flere stemmer samtidig, litt mer variasjon.
 

SHDR

Gullmedlem
#30
Gjesteopptreden av Martin, iallfall, men det ser ut til at det første programmet først og fremst blir meg. Så får vi finne flere sjarmerende verter etterhvert.

Fem sider ren tekst. Den ferdige versjonen vil faktisk ha PRODUKSJON, that's right, et jevnt lydnivå og vignetter, så det blir litt mer spennende å høre på. Forvent også litt bakgrunnsmusikk og shit. Jeg skal også snakke litt fortere og tydeligere i den endelige versjonen, samt gjøre flere opptak for å sette sammen de beste resultatene.

Jeg blir sannsynligvis ferdig om fire-fem timer. Driver og klipper vignetter og bakgrunnsmusikk nå. Lager ingenting selv riktig enda, men vi får se fremtidige versjoner.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#31
Jøss, fint at du tar deg tid til dette. Jeg har dessverre ikke noen megBelg å deppe til i friminuttene, men jeg kjenner noen som har det, og jeg skal be dem shekkiræur.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#32
Visst dette blir ett fast innsalg så kunne vi jo fått Rune til å skrive om det i den blogg tingen på vg.no slik at Shadar's mandige røst når ut til alle i fedrelandet.
 
#33
Podcast sendes direkte over nettet (Jeg tenker på shoutcast nå, kanskje..) eller lagrer dere det på en server og så kan vi laste det ned for å høre etterpå?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Såvidt jeg har fått med meg er en av de kule tingene med Podcast at man kan lagre dem og høre på når man har tid.
Vet ikke om man må gå med lue inne og svikt i knea mens man hører på, men jeg ville anta det.
 
#36
Podcast er et ord jeg ... aldri har hørt før, regner med det er en form for nettradio, right? Blir jeg nødt til å nedlaste et eller annet program for å høre Shadars barske, mannlige stemme? Eller slenges det bare en lydfil på en eller annen server?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#40
Jeg vet om en bra Podcast jeg og shadar kunne hatt sammen. Men populære hadde vi ikke akkuratt blitt.