Spillegal podcast

#41
Opprinnelig skrevet av Shadar@05.09.2005, 22.14
Jeg kommer til å legge ut dette på Dagbladet selv. Vi får se hva det blir av det.
258594​
Jeg kan sikkert fikse et blogginnlegg på VG om det er ønsket.
 

Kilik

Lokal moderator
#42
Duverden for en radiostemme du har, Shadar! Herlig sensuell. Søk om jobb i Nattradioen og Kjærlighet uten grenser.

Jeg tror faktisk dette kan bli rimelig interessant med litt planlegging og redigering.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#44
Og jeg som hadde gledet meg sånn... Jaja, får vel legge meg utilfredsstillt.


:(
 
#46
En grei fremførelse. Standard radiostemme.
Team opp med en som har en totalt anderledes stemme, kanskje med en litt rusten stemme :p Og dere er i mål..
 
#47
mulighet for live SMS chat under inspilling av episoder ? :svette: og radio stemmen din er verdig radioteateret (ehå mot normalt god dag unge mann) Britisk kriminaldrama i tre deler fremført av MC Shaddar :tommelopp: foresten kjære shaddis hva slags programvare å sånn bruker de?
 

SHDR

Gullmedlem
#48
Dette er puslet sammen i Adobe Audition. Flott timeline/waveform editor. Lar meg klippe, lime, kose og kjælige med lyden, samt endre volum. Jeg trenger stort sett å justere volumet en del.

Nu leser jeg høyt igjen, det er mulig jeg kutter ut battlingen i denne omgang (jeg og Martin suger nemlig JÆVLIG MYE PIKK), men vi skal gjøre vårt beste.
Vignetter er dritt. Faen ta vignetter.
 
#49
Så du regner med å få den ut en gang i kveld?
 
#50
Opprinnelig skrevet av Shadar@06.09.2005, 18.38

Nu leser jeg høyt igjen, det er mulig jeg kutter ut battlingen i denne omgang (jeg og Martin suger nemlig JÆVLIG MYE PIKK), men vi skal gjøre vårt beste.
Vignetter er dritt. Faen ta vignetter.
258772​
NEI! NEI FOR FAEN! NEI!
 
#52
Elsk.
 

SHDR

Gullmedlem
#53
ph33r

Tilbakemeldinger, takk.

Og vær snill. :flau: Det er første gang jeg gjør noe slikt, jeg har brukt til sammen syv-åtte timer på dette, og har aldri skrevet for muntlig framføring før ...

Fortell meg hva som er galt, hva som er bra, hva som bør bli bedre, hva dere ønsker dere, gi meg råd til musikk til vignetter, gi meg ... alt dere har!
 
#54
kudos for bruk av katamari damacy soundtrack :tommelopp: