Spillegal-server - CS: S eller CS 1.6

Hvis det skulle startes en Spillegal-server, ville du ønsket en CS: Source eller en CS 1.6 server?

  • CS: Source

    Stemmer: 0 0,0%
  • CS 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Crizpy er full, ja.

-01:40:59- (Crizpy) JHEG HAR SERIØLST LYST TIL Å DREPE KMEG NÅ
-01:41:03- (+agradula) nei
-01:41:05- (+Nabbe) Neeei
-01:41:09- ¹¹º¹ Quit» (Crizpy) (~Crizpy@ti231210a080-2301.bb.online.no

ohnoes
 
#22
Han er full. Jeg ville nok ikke tatt det der seriøst.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#25
Crizpy har alkoholkjertel i bakhodet.
Stemte på source jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#26
Kilde folkens. Source er da blodig mer gjennomført enn 1.6, selv om det kan virke litt random av og til.
 
#27
omg azz utvikling zkremmer meg azzz.

Jeg stemte på Source, for det har jeg snart. Homoer ...
 
#28
Jeg spiller 1.6 nå, men kommer nok til å gå over til Source etterhvert. Hva med 1.6 de første månedene - til det dør ut - og deretter gå over til Source?
 
#29
Det er nok mulig...
 
#30
Personlig skjønner jeg ikke hva en personlig og dyptgående, industrimålende spillside som Spillegal skal med en dedikert spillserver for et såpass geeky og utbredt pc-spill som CS. For meg blir det dårlig bruk av ressurser. Men den diskusjonen tar vi en annen gang, når jeg kanskje ikke blir nedstemt av idioter.

Stemte Source, for det er nyest og penest, samt for å tirre alle med for mye fritid (de som virkelig blir emosjonelt påvirket av utfallet i denne diskusjonen).
 
#31
Stemte Source, mest fordi jeg ikke er av den konservative typen, og fordi jeg bare har CS:S installert for tiden, 1.6 har jeg rundt her et sted......
 
#33
Hehe :D
Stemte selvfølgelig Source.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#38
Stemte 1.6 fordi at CS tiden er egentlig slutt for meg, og jeg vil ødelegge for alle som skal ha Source! Muwhahahahaha!!!!

Nei, jeg stemte Source.... :)
 
#39
Stemte CS 1.6 rett og slett fordi det er flest som spiller det. Jeg tipper at de fleste som faktisk spiller cs til vanlig har valgt 1.6 av samme grunn. (Ja, jeg har ikke source. Tviler dessuten på at røkla mi av en maskin er kraftig nok for å få spilt det skikkelig). Maskinen min is running at max gayness level for tiden og henger seg selv i CS 1.6. :confused: Grrrr.

STEM 1.6!!!!! *skyte villt rundt seg*