Spillegal-server - CS: S eller CS 1.6

Hvis det skulle startes en Spillegal-server, ville du ønsket en CS: Source eller en CS 1.6 server?

  • CS: Source

    Stemmer: 0 0,0%
  • CS 1.6

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#42
Jeg vil heller ha Unreal-server, men av de to går jeg får source. Spiller 1,6 non-steam en sjelden gang i blandt, men skal kjøpe source snart.
 
C

Crizpy

Gjest
#43
Okei, det skjærte seg litt i natt, men det er 1.6 som blir spilt av flesteparten, og jeg fatter ikke hvorfor det skal være en cs:s server i første omgang.

Det er så få som spiller det uansett, men oppgradering senere kan være en mulighet....hvis det noen gang blir så populært som 1.6.
 
#44
Hvorfor er det flest som har stemt Source da? >_<
 
M

Mako

Gjest
#45
Source fordi jeg ikke klarer å spille med dritt 1.6 har. Jeg spilte mye 1.6 før jeg fikk source, men nå er det helt slutt! SOURCE!
 
C

Crizpy

Gjest
#46
Opprinnelig skrevet av Stiluz@28.11.2004, 14.30
Hvorfor er det flest som har stemt Source da?  >_<
142390​
Fordi kanskje toppen 10 stk. på hele forumet spiller cs, men stemmer alikevel?
Faen, nå skuffer du Stiluz.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Crizpy+28.11.2004, 15.44-->
<!--QuoteBegin-Stiluz
@28.11.2004, 14.30
Hvorfor er det flest som har stemt Source da?  >_<
142390​
Fordi kanskje toppen 10 stk. på hele forumet spiller cs, men stemmer alikevel?
Faen, nå skuffer du Stiluz.
142393​
[/b]
Bare spørr jeg :)
Egentlig samme for meg, spiller begge delene.
 
#50
hvorfor ikke ha som Ebriosus sier. først 1.6 til det dør ut, så bytt til source. da blir nok også mange av buggsa i source fiksa.
spillte source for første gang her om dagen, selv spiller jeg en del 1.6, og fant ut at man mange steder kunne hoppe inn i veggen og sitte der utenatt noen utenfor kunne se deg men du kunne se deg. tror det var på de_dust2.
 
#51
Jeg kunne tenkt meg en med skikkelig vill line som kunne hoste et Halo2 game i ny og ne. Men det går rimelig lag-fritt uansett.
 
C

Crizpy

Gjest
#53
Opprinnelig skrevet av MattMan@28.11.2004, 15.38
Jeg kunne tenkt meg en med skikkelig vill line som kunne hoste et Halo2 game i ny og ne. Men det går rimelig lag-fritt uansett.
142430​
ILiuz hoster i ny og ne, men det virker ikke som folk gidder mer Halo.

Det er cs som er det mest populære online spillet, så det er vel best reklame for Spillegal å ha en cs server, kontra ut04,halo....q3?

Så jeg trur ikke det er aktuelt med et annet spill.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#54
Vel...... Seff er det mange som spill CS og det er da mest poppulert, men det hadde vært artig med en Battlefield server også :p Siden det er en god del som spiller det også. Eller Ut 2004, som det er også er mange som spiller.
 
C

Crizpy

Gjest
#55
Ahh..nok en gang beviser du at du er en idiot, Hallvar.
Faen, det skulle ikke vært lov.
Jeg fatter ikke hvordan du får inn :p i HVERT INNLEGG!
 
#56
Opprinnelig skrevet av plan_9@28.11.2004, 06.26
Personlig skjønner jeg ikke hva en personlig og dyptgående, industrimålende spillside som Spillegal skal med en dedikert spillserver for et såpass geeky og utbredt pc-spill som CS. For meg blir det dårlig bruk av ressurser. Men den diskusjonen tar vi en annen gang, når jeg kanskje ikke blir nedstemt av idioter.
142300​
Den spillsiden finnes bare i dine drømmer. Det første steg i veien til å bli tilfreds med seg selv som dataspiller, er nettopp å innrømme at man er en jævla «geek». Når Spillegal i tillegg har dedikerte slåssespill- og rollespillfora, skjønner jeg ikke at en CSS-server skal kunne dra opp nerdheten så veldig mye.

Skulle jeg valgt utelukkende etter egne behov - slik du her valgte bort CS utelukkende etter egne behov (du har selvfølgelig litt mer lov til det) -, ville jeg nok sagt at SG skulle skaffet seg en NS-server. Men det er vel bare å glemme.
 
#60
Jeg kunne godt ha tenkt meg Counter-Strike Source eller Natural-Selection.
[wise guy]Forøvrig heter ikke gamle Counter-Strike for 1.6. Da kan dere like godt kalle det for 3.0, siden Steam har automatisk oppdatert Counter-Strike et dusin ganger siden v1.6 på steam ble lansert. [/wise guy]
Og hva er galt med Counter-Strike og Counter-Strike Source plan9? Skal serveren i hele tatt bli brukt, må man nesten velge noe flertallet spiller. Lite vits i å kaste bort 800,- i måneden på noe et mindretall spiller. Forøvrig er CS og CS:S et bra spill. Det er miljøet det er noe galt med.