Spillegal-server oppe!

#1
Da var serveren oppe. Endelig. Serveren heter Spillegal.no.
IP: 84.49.16.8:27015
Det er mange folk på den allerede, tok ikke lange tiden. Kos dere og bruk den, så skal jeg få til flere måneder med serveren!

Admins er: Stiluz, Epzilon, Crizpy, Madsy, XaliBeR.

Gjør deres beste for å lage et godt miljø på serveren, det gjelder spesielt administratorene! :)

God lykke og ha morro!
 
C

Crizpy

Gjest
#2
Hurra for Stiluz, Epzilon, Madsy, XaliBeR og meg!!

Edit: Special thanks to: Stiluz.
Faen...du er den første som har fått SG inn i spillmiljøet :D
Hah, din kozeklump :kos:
 
#3
Gratulerer! Dette er bra saker..

skulle kanskje vært litt mer reklame for spillegal på den serveren der eller?
 
#5
Fikk akuratt vite at HL2 cd-keyen min ikke er gyldig til cs 1,6. Så jeg må enten lete i evigheter etter Half-Life eller kjøpe Counter-Strike for å spille på serveren. Kos å se at den er oppe...
 
#6
dodraugen: De har Half Life på EBGames på Byporten og Free Record Shop i Karl Johans gate.

Gratulerer til adminene. :)
 
#7
Har HL, men finner det ikke. Når du sier det, jeg tror jeg skal kjøpe det. Koster bare hundrelappen og er et utrolig bra spill.
 
#11
Da fant jeg utrolig nok igjen HL: Generations. Bare kjipt at cd-keyen tilsynelatende ikke funker. Jaja, får kjøpe HL på nytt...
 
#13
Dritbra, kan vi ikke planlegge en tid hvor mange medlemmer er på samtidig?
 
#14
Kan ikke alle fra forumet som spiller bruke en tag?

f. eks: Nick/sg, sg-nick, nick-sg osv. Bare noe så man kjenner igjen hverandre? Jeg eide foressten i ettermiddag :)
 
#16
Jeg spilte for første gang på fire måneder i dag. :D
(Drepte ingen på de få minuttene jeg spilte... :( )

Takker Stiluz for arbeidet. Godt med en server rookies som meg kan stikke innom en gang i blant uten å bli møtt med "lol n00b rofl jg EIER!!! lol". Lykke til til administratorene.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#17
Hehe, Jani, de ordene der få man som regel høre uansett hvor man spiller hen, og da cs spessielt. Selv prøvde jeg ut den serveren i dag jeg også, og drepte crizpy hele 2 ganger :p Men seff så døde jeg flest ganger da hehe.
 
#18
"... døde meg flest ganger... " >_<
 
#19
Hallvarak, nick?
 
#20
Vil gratulere og ønske lykke til til administratorene, måtte dere kicke fint :)
Jeg skal se om jeg ikke kan bli en gjenganger på serveren ;)