Spillegal-server oppe!

#41
beware!

dere som skal kjøpe hl for å spille cs.
det gjorde jeg i sommer.
cd-keyen funket ikke til cs/steam, ville bytte, men fikk ikke ny siden det ikke er "meningen" å bruke hl cd-key til cs... idiot i butikken.
da sa jeg at jeg tydelighvis hadde kjøpt feil produkt og ville bytte til noe annet, men neida.

også hadde jeg lastet ned steam. det var visst slemt sa ham.
fortsatt, idiotisk
 
C

Crizpy

Gjest
#42
Haha, ja.. men det er faktisk noe i det at du ikke skal bruke hl driten til steam. De sperra cdkeyene til de spilla som var produsert senest, mot cs.. pga CZ kom ut.
 
#43
hmm... Jeg bruker en "Blue Shift" cd-key til 1.6 hos meg.. Så jeg skjønner ikke hvorfor en HL cd-key ikke skulle funke :blunk:

Rett hvis feil: Alle fra forumet bruker [SG] som tag å nicket fra forum etter? :svette:
 
#45
Jeg tenkte vi kunne diskutere nedetiden på SG.no serveren, eller kanskje det at jeg ikke har sett en eneste admin der den siste uken? Og jeg spiller aktivt.
 
C

Crizpy

Gjest
#46
Jeg har vært innom inne i mellom da jeg har fått hendvendelser fra folk, men har hatt lite tid i det siste pga jobbing o.l.
Nedetiden er et faktum. Serveren er faen meg mer nede enn oppe, og jeg har masa på gameserver mange ganger, men den fortsetter å falle ut.

Som dere kanskje har merka, er det fiksa på mapcycle, og tiden er lengre enn vanligvis.
 
C

Crizpy

Gjest
#47
Crixpy> Noen adminer her?
Crixpy> Serveren vår er faen meg mer nede enn oppe...
Crixpy> Som dere kanskje gjetta, er den nede igjen
Crixpy> 84.49.16.8:27015
@kazan> Crixpy: jeg har sendt mail om det
@kazan> vi satt den over på en mer stabil server

Sånn, nå trur jeg det ikke skjer noe mer.
 
#48
Kjenner to av Adminsene, Stiluz og Xalilol (Xalibear, eller Xaliber hvis du vil) og begge er oppslukt I NWN og har derfor vært meget lite på servern.
Kanskje dere burde vurdere nye Admins? :usikker: som faktisk er der.
 
#49
Hurra, han får medalj!
 
#50
Opprinnelig skrevet av Heppe@07.02.2005, 16.05
Kjenner to av Adminsene, Stiluz og Xalilol (Xalibear, eller Xaliber hvis du vil) og begge er oppslukt I NWN og har derfor vært meget lite på servern.
Kanskje dere burde vurdere nye Admins?  :usikker:  som faktisk er der.
174200​
hva er NWN? (regner med at det er noe jeg bør vite hva er)

Jeg synes også det er kjipt at vi har admins som ikke er der. Jeg spiller også en del og ser Eivind tid til annen inne på servern..
 
#52
Ny server IP: 84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015
84.49.16.21:27015

Heppe: Vi setter kanskje deg som admin da? :p
 
#53
Cheaterdemo

Cheater på server, vennligst bann.

Og foressten så er ikke jeg den eneste som mener at dere har et probelem med spillende admins.

Dere burde velge nye admins, eller utpeke noen flere.

De gangene jeg har vært inne på serveren denne uken har det vært en cheater der hver eneste gang.
 
#54
Skal fikse flere admins, mange som klager på manglende tilstedeværelse.
 
#55
Jeg anbefaler Johnb- som henger på irc kanalen (#spillegal), han er en erfaren CS-spiller, han er også veldig flink til å skille cheatere fra folk som har gode dager.
 
#60
Men siden jeg er helt ny på forumet, så vet ikke folka hvem jeg er, og da blir det ganske problematisk. Så Hayaka/Zico egner seg mye bedre som admin enn meg.