Spillegal-server oppe!

#22
Bra jobba med server.

Jeg bare tenkte "Hvorfor ikke prøve ut server'n?". fy_poolday var banen da jeg kom inn. Morsomt var det. Så kom de_dust2. Og noe av det første jeg merker: Skjold/Shield.

Skjold burde ikke være lov. De fleste servere har "fjernet" det, som f.eks. catch-gamer.no. Jeg synes ihvertfall at det ikke skal være lov.
 
C

Crizpy

Gjest
#23
Saken er starta opp i går, så vi skal sette sammen reglene i kveld. Er i startsfasen, så det blir noen forandringer.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#26
Hva er galt med det skoldet btw? Nesten alle sammen klager jo over det. Sånne skjold blir jo brukt i virkeligheten, uten problemer :p Og man er jo heller ikke udødelig med det skjoldet, siden avp'en går gjennom eller et eller annet. Og hvis de/dere ska fjerne det skjoldet, så ta og fjern den avp rilfa også, siden de fleste hater sånne avp horer hehe.
 
#27
hmm, skjold er feigt. Og nei, AWM går ikke i gjennom. Men kniv går i gjennom. Skjold er ulovlig i Clan Wars. Og på mange andre servere. AWM koster ganske mye, og det er et våpen, ikke beskyttelse. Selvfølgelig har noen servere ikke tillat det, men det er egentlig bare tull.
 
C

Crizpy

Gjest
#28
awp går igjennom, ja.

Plan_9: Trur ikke akuratt du gjetta, for siden du er forumsjef, så må du vel få med deg noe....
 
#31
You win the prize?
 
C

Crizpy

Gjest
#32
Opprinnelig skrevet av plan_9@18.01.2005, 22.22
Beklager, forsto ikke kritikken. Var den rettet til meg som om at jeg kanskje ikke har fulgt godt nok med, eller om det heller er de server-ansvarlige som ikke har informert meg. Men jo, jeg gjettet.
165352​
Det gikk hovedsaklig på deg, for vi har allerede hatt 2 emner oppe om det. Det siste, var et emne der det stod "søk om adminplass, for CS-serveren kommer" Så kommer emnet om at "serveren er endelig oppe"

Ediot, jaja, bra gjetta :D
 
C

Crizpy

Gjest
#34
Det er jo tross alt den største reklamen spillegal noen gang har hatt... Hvertfall i mine øyne.
 
#35
Det er CS 1.6 som spilles ja?
Kan jeg kjøpe det separat, jeg trenger vel ikke å
kjøpe Half-life også?

:)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#36
CS er en modifikasjon tiL Half-Life, ergo trenger du HL for å spille det. Half-Life koster da visserlig bare 99 spenn hos ymse forhandlere.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#37
Wrong, man trenger ikke og ha HL for og kunne spille CS, siden det kan fint lastes ned gjennom steam programmet, og der kan også HL 1 lasted ned, hvis noen ønsker og spille det. Det eneste man trenger seff, er bare en gyldig kode som man kan bruke for og spille cs hehe :p Selv har jeg aldri kjøpt HL1, men har spilt CS lenge. Fikk bare fatt i en eller annen kode som funker heh.

HL2 kan jo også kjøpes gjennom steam programmet, og da får man jo med CSS som er fremtiden ;)
 
#38
Man trenger å ha en cd-key for å skaffe seg en steam konto. Ergo, kjøp Half Life billig et sted eller kjøp selve nøkkelen et sted på Internett.
 
#39
Man trenger ikke CD-key for å skaffe seg Steam-konto, man trenger CD-key for å bruke Steam-kontoen sin til noe fornuftig.