Spillegal-tskjorte?

Hvilken likte du best?

  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-graa.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-orange.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-sort.gif[/IMG]

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg likte ingen av de, jeg synes dere burde lage noe annet.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Cjap@02.07.2004, 14.48
Er det ikke jævlig vanskelig å få trykkt opp skjorter med forskjellig nick... regner med det vil bli noe dyrere... ?
Tenkte det samme. Enklere å bare trykke opp.. ja.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Men folk har vel ikke noe i mot aa betale mer for en t-skjorte med nick paa.
Og evt. kan folk skrive paa selv, saann som paa TG-tskjorta.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Jeg vil ha medlemsnummeret i gull bak og SG-logoen foran... på en ringbrynje... av sølv... vel... medlemsnummer bakom hadde vært kult i hvertfall...
 
burde lage svart t-skjorte med lyse grønn figur på =)
 
Synes fargevalet var dårleg.
Skulle heller vore noen av desse alternativa:

1. Svart t-skjorte med kvit figur på
2. Svart t-skjorte med oransje figur på
3. Svart t-skjorte med blå figur på
4. Svart t-skjorte med grønn figur på
5. Svart t-skjorte med rød figur på
6. Svart t-skjorte med grå figur på
7. Svart t-skjorte med gul figur på (Min favoritt)
8. Brun t.skjorte med kvit figur på
9. Brun t-skjorte med svart figur på
10. Blå t-skjorte med kvit figur på

Med andre ord: Eg ville helst hatt ei svart t-skjorte. Grått er så kjedelig.

P.S: Egentlig trur eg ikkje at eg ville gått rundt med ei t.skjorte som det stod "spillegal" på. Hadde liksom følt meg litt vel nerdete. :p
 
Alle som svarer vil nok ha ei..

Men seriøst; hvite og grå skjorter kan bli bedritent etter en tur i trykkerten. Svart blir oftere suksess. Hvite skjorter er det iallefall mange grunner til å styre unna, med mindre dere går for noe tykkere stoffer.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Svart med gul figur høres flott ut. Gul med svart figur hadde også vært bøs, Kill bill-style :D
 
Vil det bli mulig å trykke opp noen modeller for de kvinnelige/mer feminine medlemmene også?

Type sånn, ca:




(tilfeldig bilde, selvfølgelig skal det være spillegal-logo på.)
 
P

plan_nine

Gjest
Opprinnelig skrevet av Sancti@10.07.2004, 03.17
Vil det bli mulig å trykke opp noen modeller for de kvinnelige/mer feminine medlemmene også?
Hvorfor det? Er det noe i veien (pun intended)? ...get it, "noe".*

Men seriøst, er ikke den logoen der allerede brukt på andre t-skjorter? Mener å ha sett en i programmet Nerd på NRK2 med en slik t-skjorte. Sku heller ikke forundre meg om den er copyrighta til tusen, og da kan det bli bråk.





(* jeg prater her om de kvinnelige formene omtalt som bryster, om dere har kjennskap til dem...)
 
Nei, jeg er bare en stor, sterk mann som liker å kle meg i trange kvinneklær.
 
X

X-plod

Gjest
Jeg likte ingen av de. men Det som hadde vært kult vis dere har hatt svart t-skjorte med hvit mark eller hva det nå var
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hvordan går det forresten med t-skjorte-laginga nå, bare sånn generelt sett? Har SG bestemt seg, skal det trykkes opp? Har man funnet et sted å gjøre det?
 
Nå er det ei stund sida siste ordet blei sagt i denna diskusjonen og lurte på om noen kan svare på spørsmålet til Baronen nå? Har SG bestemt seg? Skal ho trykkast opp? Har ein funne ein plass å gjere det? Og er det kanskje muleg å få trykt ho i svart, eller er det heilt utelukka? Viss noen kan svare på noe av dette så hadde vore veldig fint om dei kunne dele det med oss! ^_^