Spillegal-tskjorte?

Hvilken likte du best?

• [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-graa.gif[/IMG]

Stemmer: 0 0,0%
  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-orange.gif[/IMG]

• [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-sort.gif[/IMG]

• Jeg likte ingen av de, jeg synes dere burde lage noe annet.

• Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Crizpy@06.06.2004, 18.21
Dere som har rappa avataren min, kan kjøpe dere en T-skjorte i samma slengen, så digger dere meg på høyt nivå :)

Jeg rappa avataren din, gruer meg nesten til jeg får ny PC, i tilfelle du da har bytta avatar og jeg ikke klarer å overføre! Men den t-skjorta der hadde jeg ofra en del hundrelapper i!
Edit: Den t-skjota lagres i mine bilder! :D :konge:

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av zaijin@06.06.2004, 18.57
spillegal t-skjorte høres teit ut, er ikke akkurat no jeg ville gått rundt med men sikkert andre som liker det.
ja, for hvis man går med den, så sammenligner man seg med homoer.

hvist dere sku få trykt tdisse skjortene så må dere nesten hente inn hvor mange X-er hver enkelt skal ha. er litt kjipt å gå i medium skjorte hvis du helst burde hatt 2 X-er... kan kansje virke en smule feminint...

de t-skjortene det var bilde av der var utrolig platt å kjedelige å ikke noe jeg ville svidd av 150 spenn på...

svart t-skjorte med nå gule smileyer som setter opp spillegal banneret i rene Iwo Jima stil hvor soldatene planter flagget....

dog det koster sikkert en formue å få trykt alle skjortene i forskjellig størrelser...

bare bytt ut det stygge amerikanske flagget å soldater med smileyer å spillegal Banner hvor det står spillegal.no... :D

okey, det kommer aldri til å skje men hadde vært tøft...

Cjap : Hun er ikke spesiellt fin etter min smak , men det er jo fordi hun er ste-søsteren min. Hun er 151 høy , 14 år og rødt/blondt-farget hår.
hmm.. skjønner... sleg opp none bilder du ;)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Lookin' good... NOT.

Jeg betaler gjerne en femtilapp ekstra, hvis jeg kan få trykket nicket mitt på ryggen og/eller ermet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yo. Tror dere det finnes noen tskjorte-trykkerier som tar en ordre på ~200 custom-made tskjorter? Jeg tror ikke det, gitt. :p

Erketor

Yo dog, mæd skills in the hizzouze, hvorfor ikke? Så lenge vi blar opp gryna burde det vel gå greit(selv om poenget her var at det ikke skulle koste alt for mye...).

C

Crizpy

Gjest
Hvorfor ikke drite i hele ideèn og kjøpe oss et par spillegal solbriller som er tilpasset et hvert hode, med nicket under på venstre siden, spillegal logoen mellom glassa, og en soldreven viftekaps?

Erketor

Fordi t-skjorter med et eller annet trykk er mer generic geek?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel... nå skal ikke jeg late som om jeg har peiling på tskjortetrykking, men jeg ville anta at for hver "batch" med skjorter man skal ha, må man kjøre en trykkejobb med en mal for alle skjortene. Tenk deg hvor vanvittig mye mer det vil koste å trykke 1x200 forskjellige maler enn 200x1 mal. Savvy? :pirat:

Erketor

Pøh, ILiuz fikser det vel med litt vannmaling og et par poteter(potettrykk, til de brødhuene som ikke forstod den), gjør han ikke? Hvem sa at det å være forumsjef skulle være en smertefri jobb? :p