Spillegal-tskjorte?

Hvilken likte du best?

• [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-graa.gif[/IMG]

Stemmer: 0 0,0%
  • [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-orange.gif[/IMG]

• [IMG]http://www.spillegal.no/bilder/sg-skjorte-sort.gif[/IMG]

• Jeg likte ingen av de, jeg synes dere burde lage noe annet.

• Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Scarface+03.06.2004, 15.25-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@03.06.2004, 16.20
Ikke faen! Måtte Spillegal aldri bli mainstream (gamer.no)!
Hva med lagt ut for salg kun for medlemmene ?+

At vi får en firesifret kode som vi må si når kjøper den. f.eks: 8747 [/b]
Eller bare ordne det slik at man sier :" En Spillegal t-skjorte, takk!"

Men jeg er enig i at svart er fetest!!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Hrti@03.06.2004, 15.55
Skal eg først kjøpe ei SG-t-skjorte, so vert det nok den originale, og ikkje nokon budsjett-edition frå G-Sport.
Tar du med en egen t-skjorte av bra kvalitet, kan du faktisk få en BEDRE versjon. Bare til ettertanke... ;)

Drauden

SGs kollektive lillebror
Artig tanke, det med en Spillegal T-Skjorte, men de fargene var litt daue.
Kanskje T-Skjorten skal være svart, SG merke( er det et merke dere har funnet opp?) kan kanskje være hvitt og bakpå T-Skjorten kan det stå Spillegal.no e.l.
Prisen kunne være.......180 kr kanskje? Og hvis en av dere jobber i en spillbutikk, kan dere be de om å selge de ! :D

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Gi meg sort med orangsje trykk så er jeg fornøyd. (Ja, det er nevnt før, men dette må poengteres)
Kan ikke forstå at det skal være noe problem. Et firma i Bodø trykker tskjorter i alle farger og alle typer trykk, og tar jeg ikke helt feil tar de vel bare noe sånt som 90,- per tskjorte med trykk (krever sikkert et visst antall)

Opprinnelig skrevet av Mandark+03.06.2004, 16.05-->
<!--QuoteBegin-Hrti
@03.06.2004, 15.55
Skal eg først kjøpe ei SG-t-skjorte, so vert det nok den originale, og ikkje nokon budsjett-edition frå G-Sport.
Tar du med en egen t-skjorte av bra kvalitet, kan du faktisk få en BEDRE versjon. Bare til ettertanke... ;) [/b]
Ja, skjøner kva du meiner. Menmen. Ein får støtta SG om ein kjøper derfrå da, og dessutan er det nokre mil til nærmaste G-Sport :p

Den oransje hadde gått for 150 kr til meg! :D
Men ikke mer..

Fet tankte btw !!!
:konge:

Syns dere burde ha hatt en svart t-skjorte med hvit printing ;)

Synes t-skjortene var småfete de.
Men ville heller hatt en helt svart en med orange printing, det hadde vært konge!

Svart med hvit logo hadde vaert genialt. Det hadde jeg kunne betalt 100-150 kr, men ikke mer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En ting... lag nå for guds skyld XXL-skjorter. Feite folk (som meg) tar seg svært dårlig ut i trange t-skjorter.

PS: Nei, jeg er ikke så feit at jeg trenger XXL - men jeg liker baggy klær. Ikke så rart med tanke på hvordan jeg ser ut, egentlig. ;)

Jeg bryr meg ikke om farge, men synes det bør stå "Spillegal.no" på begge sider, så vi ser hva det derier seg om! Da blir det sikkert mer medlemmer også, så "Spillegal.no" må stå på begge sider!

Endre

Ødela forumet
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@03.06.2004, 18.54
Har dere tenkt å ta fortjeneste med i prisen? Isåfall; hva går den til? Lommeboka til Iliuz eller? :D
:djevel:

Men faktisk... jeg vurderer hvordan vi skal gjøre dette nå, og om vi i det hele tatt burde det. CafePress har visst altfor dårlig kvalitet, så de er utelukket. Skal vi derimot bruke norske trykkerier må vi faktisk vite hvor mange som garantert skal ha en t-skjorte, og så få de trykket opp, for det vil ikke lønne seg å trykke opp én og én skjorte om gangen.

Mest sannsynlig må vi vente med dette til senere, når vi har litt større kapital og forhåpentligvis kan kjøpe opp en del skjorter selv, og bare selge de fra hovesiden, eller noe i den dur.

:)

Endre

Ødela forumet
[12:53:30] Alice i even: Okey... Men som sagt er den ganske nørd. Tenkte på Spillegal.no T-skjorter! LAge T-skjorter å selge dem for 100-150 spenn. En tøff logo foran og adressen bak. Tøft, og reklame (heey)! Forumet er jo ekstremt populært, og jeg tror nok en del ville kjøpt den. :)
[12:54:06] ILiuz: Haha, har tenkt på det samme selv... :p
*kremt*

Opprinnelig skrevet av ILiuz+03.06.2004, 19.07-->
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@03.06.2004, 18.54
Har dere tenkt å ta fortjeneste med i prisen? Isåfall; hva går den til? Lommeboka til Iliuz eller? :D
:djevel:

Men faktisk... jeg vurderer hvordan vi skal gjøre dette nå, og om vi i det hele tatt burde det. CafePress har visst altfor dårlig kvalitet, så de er utelukket. Skal vi derimot bruke norske trykkerier må vi faktisk vite hvor mange som garantert skal ha en t-skjorte, og så få de trykket opp, for det vil ikke lønne seg å trykke opp én og én skjorte om gangen.

Mest sannsynlig må vi vente med dette til senere, når vi har litt større kapital og forhåpentligvis kan kjøpe opp en del skjorter selv, og bare selge de fra hovesiden, eller noe i den dur.

:) [/b]
I Drammen er det et trykkeri.

Får jeg en svart med hvit eller oransje logo skal jeg kjøpe ja

likte ikke den grå fargen

:tommelopp:

Hva om pengene går til Iliuz, så er det greit de må jo tjene litt, disse stakars menskene så splipper de å tigge :usikker: