Spillegal undersøker: Xbox 360-feilprosent

Xbox 360-feilprosent

  • Ved lansering, ingen problemer

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ved lansering, problemer

    Stemmer: 0 0,0%
  • Etter lansering, ingen problemer

    Stemmer: 0 0,0%
  • Etter lansering, problemer

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#22
Er bombesikker. Oblivion funket strålende, den var kritthvit.. ja, er sikker. Har ikke regga meg noe sted, men den virket helt ny der den var innpakket og ikke hadde ripene jeg hadde laget før.
 
#25
SITAT(Revan @ 13.05.07, 18.48) 65968
Bedre å ha litt problemer med maskinene og få tilsendt nye helt gratis samtidig som man har spill som gjør maskinen verdt penga, i motsetning til visse konsoller, eller hva? ;) Tosk.
[/b]
Jesus. Gidd å vri om hver eneste svakhet eller kritikk mot 360 om til "Xbox har allikevel bedre spill en PS3", det er ikke det som er poenget her. Jeg ble selv veldig overrasket over hvor mange som har opplevd problemer med maskinen sin, det skal ikke være slik og er tydeligvis et stort problem. Jeg vet ikke med deg, men selv er jeg en veldig utolmodig person, så hvis maskina skulle gå under mens jeg spilte noe jeg hadde gledet meg lenge til hadde jeg blitt mektig forbanna.
 

Endre

Ødela forumet
#26
Kjenner meg igjen i det, Morbo. Håper maskinen min overlever Halo 3-betaen ...

Revan: Har du ikke fått med deg at du ikke skal kalle folk tosk?
 
#27
SITAT(Revan @ 13.05.07, 20.48) 65968
Bedre å ha litt problemer med maskinene og få tilsendt nye helt gratis samtidig som man har spill som gjør maskinen verdt penga, i motsetning til visse konsoller, eller hva? ;) Tosk.
[/b]
Du får fikset PS3-en din gratis hvis den er ødelagt (og det er en garantisak, selvsagt) også, forskjellen der er at det er veldig få PS3-maskiner som blir ødelagt. Og angående det med spillene, så er det en sak om smak og behag, og man begynner ikke med personangrep bare fordi noen har en annen smak en deg, gjør man vel?

Gi faen i fanboyismen din.
 
#28
SITAT(Revan @ 13.05.07, 20.48) 65968
Bedre å ha litt problemer med maskinene og få tilsendt nye helt gratis samtidig som man har spill som gjør maskinen verdt penga, i motsetning til visse konsoller, eller hva? ;) Tosk.

Jeg kjøpte min konsoll 23. mars 2006, og den funket strålende helt frem til i sommer da den ikke ville la Oblivion fungere optimalt. Sendte inn, fikk ny og denne funker fint. :)
[/b]
Bedre å ha en maskin som ikke fucker seg idet hele tatt, kanskje? :D Tosk :angel: . Har på ingen måte antydet at Ps3 har bedre kundestøtte, samt. garantioppfølgeling osv. Likevel har Ps3, som Agahnim sier, like god eller tilsvarende støtte som det Microsoft gir.
Hadde vi kjørt en avstemming for å se hvor mange Playstation-er som har streia, kan jeg spise hatten min hvis antallet er høyere...
Forøvrig har ikke min eldgamle PS2 svikta enda, og den har jeg hatt i minst 4 år.. :D Storfornøyd! ;)

SITAT
Håper maskinen min overlever Halo 3-betaen ...[/b]
Her bør det ringe en bjelle... Skal man være nervøs over noe slikt? Ja, faktisk..

BAAAAH! Xbox har absolutt ikke bedre spill enn det Ps3 har/får! Heavenly Sword, MGS4, GT4, T6 er spillene som står på min liste, derimot blandt Xbox sine titler er det vel kun Halo 3 og Gears of War, samt kanskje FM2 som frister blandt de ekslusive titlene.. Men smaken er som baken, den er delt på midten. ^_^
Men ja, jeg er glad i Playstation, og det kan tolkes flere veier... B)
 

Endre

Ødela forumet
#29
Det er fint om dere ikke sporer av tråden, den handler tross alt ikke om PlayStation 3 eller Xbox 360 har best spill, eller for den saks skyld hvilken maskin som holder lengst.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#30
Kjøpte min i januar i år. Den har vært litt slitsom på å spille av GoW av og til, men den tikker som en klokke ellers. Mao, null problem.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#31
Er det noen som har vært borti at bildet forsvinner når man spiller dvd-filmer?
Jeg har bilde på dashboardet, men når filmen starter forsvinner bildet mens lyden er der, hvis jeg trykker på guide-knappen og y kommer jeg tilbake til dashboardet og får bilde. Hvis jeg da prøver å starte filmen igjen får jeg som oftest bilde. Rare greier...
 
#32
SITAT(Endre @ 27.05.07, 15.13) 67814
Det er fint om dere ikke sporer av tråden, den handler tross alt ikke om PlayStation 3 eller Xbox 360 har best spill, eller for den saks skyld hvilken maskin som holder lengst.
[/b]
Anasa, ANASA!!!! Revan starta, DATTEBAJOO!!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Gjett hvem som nettopp fikk enveisbillett til advarselstoget, dere.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#34
SITAT(SharingaN^ @ 28.05.07, 15.29) 67971
Anasa, ANASA!!!! Revan starta, DATTEBAJOO!!!
[/b]
Jævla weeaboo.


Jeg redigerer, jeg, fremfor å spore emnet helt av: Gå og dø i grusom bilulykke. Ja, du under meg, ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Hett tips: Nei.
 
#37
SITAT(Revan @ 13.05.07, 20.48) 65968
Bedre å ha litt problemer med maskinene og få tilsendt nye helt gratis samtidig som man har spill som gjør maskinen verdt penga, i motsetning til visse konsoller, eller hva? ;) Tosk.

Jeg kjøpte min konsoll 23. mars 2006, og den funket strålende helt frem til i sommer da den ikke ville la Oblivion fungere optimalt. Sendte inn, fikk ny og denne funker fint. :)
[/b]
Nåja, jeg får ikke no føkkings refundering på dvdspiseren min:sukk: For i følge serviceniggerene er det huset mitt det er no feil med, som tydligvis klarer å riste xboxen min slik at den lager en ekstremt nøyaktig sirkel på alle spilla mine:D Og i tillegg så står jo ett av de spilla som er ødelagt på microsoft sin "spill-som-blir-fort-ødelagt-liste" og da kan de HVERTFALL ikke gjøre no! Selvom noen av de andre spillene ikke står på den lista...
 
#38
Kjøpte min i Desember '06. Ifølge serienummeret bakpå er den en lanseringskonsoll. Åssen jeg fikk til det vet jeg ikke med tanke på det var så få av dem på lanseringen.

Konsollen virker uansett strålende fint, har ikke hatt et eneste problem. Har kun fryst en gang på Oblivion for veldig lenge siden. Så stemmer ingen problemer, jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Englands utgave av forbrukerombudet (bare med mye mer makt) stilte for en stund tilbake MS til rette og spurte hvorfor maskinene har en tendens til å raspe opp spill i hytt og vær. Nå, en uke før fristen på å svare røyk ut kan ikke MS annet enn å konkludere med at det er forbrukeren sin skyld. SITAT
"faulty discs are likely to have been caused by ‘improper use’ of the console"[/b]
Vistnok driver folk å flytter en masse på maskina når den står på og det står det jo i manualen at man ikke skal gjøre.

Da blir vel spørsmålet hvorfor folk ikke har en like stor tendens til å drive å dytte rundt på alt fra PS3er og Wiier til den første CD-spilleren de kjøpte i 1989... :rulleøyne:
LINKHE
 
#40
Min xbox begynte i dag å surre litt, først fryser den gjentatte ganger, så får jeg de tre røde strekene, så fungerer den plutselig igjen og har ikke gått til "frysemodus" ennå.. Rare greier dette her ...