Tough luck Ørjan! Synd at Sebba fikk kontoen bannet, han likte jo spillet skikkelig godt! Jeg husker deg også Tom, jeg var officer i AoF (bold Bloodmoon). Er nå med i en ny norsk guild kalt Dragon Tamers from norway, ledet av en av de gamle vennene fra AoF. AoF var den beste guilden EVER! Skikkelig synd at de mest aktive spillerne begynte å dra til bedre guilder for å spille HoH/tomb og sånt. Miljøet vi hadde i AoF i starten vil aldri kunne bli slått av en annen guild. I AoF kjente alle alle, vi questet sammen, chattet venne-chat, og spilte veldig mye gvg, vi var jå på guild ladderen en stund også! Men fra den tiden gikk det bare nedover. Gamle spillere begynte å dra, nye spillere kom inn, som ingen kjente, og guild-kanalen var lenger ikke aktiv. Vi var aldri nok spillere online til å spille gvg, og det var slutt på den tiden da alle kjente alle. Men det som virkelig fikk alle til å miste håpet i AoF, var at lederen vår, som hadde startet guilden, ledet alle guild battlesen, invitert de fleste medlemmene, dro fra oss.
jeg vil gjærne ta et minutts stillhet for å minnes de gode gamle dager i AoF.
Minuttet er over.
Siden AoF har jeg vært med i 3 forskjellige guilder, men det har aldri blitt det samme, jeg har jo folket på friends lista, men det blir ikke det samme, så jeg fikk en ide. Hva med en SG-guild? Eller uansett, så søker jeg guild:
Bold Bloodmoon søker guild. Krav:
- Norske medlemmer, helst en helnorsk guild.
- Bra miljø.
- Aktive spillere, minst 20 medlemmer.
- Officerer og leder som BRYR seg om medlemmene sine.
- Medlemmer som gidder å hjelpe andre.
Kontakt meg in-game: Bold Bloodmoon/Shikamaru Bloodmoon
Noen somhar fått med seg halloween-updaten??