Spillegals generelle Guild wars topic

#41
Det var tider ja! :totomleropp:
Synd at mange av medlemmene sluttet...
AoF var en av de beste og hyggeligste guildene jeg har vært i!
AoF hadde jo en side og.
Edit: Jepp! Fett med Halloween! Har til og med møtt Mad King Thorn og fått en Pumpkin Crown til å ha på hodet!
 
#42
Hey folkens!

Dere som sliter med penger så har jeg noe dere burde teste snart. Det er mange som gjør dette og mange som ikke vet om denne type farming.
Det er veldig lett kjente penger så jeg anbefaler på det sterkeste.

Det blir sånn ca 700-2000 gold per runde, avhengig av drops.

http://madeinsapmi.com/GW/nagina.wmv

Har laget video så dere ser hvordan det skal gjøres. Det er fullt mulig at man blir overrasket over dette men det er normalt :)

Bruker major vigor og major absorption så dere vet, ikke no vits med superior for det koster flesk.

Stats: (hero)
Healing: 10
Smiting: 11
Tactics : 10+3

Hvis jeg husker riktig nå, men det vises på filmen.




Mvh
Nagina Tolls aka Bernt :kul:
 
#43
Nice :tommelopp: har sett mye slik farming med symblo of wrath og balthazars aura. Jeg er nok desverre ikke w/m, så denne type farming er ganske utelukket for meg.
Jeg trodde egentlig at jeg hadde sånn ganske passe med gold for en som hadde kommet så langt som meg, men etter at jeg så dette screenshottet må jeg tro om igjen:




Men nitro, hvilket program brukte du til å recorde spillingen din?
 
#44
Nice :tommelopp: har sett mye slik farming med symblo of wrath og balthazars aura. Jeg er nok desverre ikke w/m, så denne type farming er ganske utelukket for meg.
Jeg trodde egentlig at jeg hadde sånn ganske passe med gold for en som hadde kommet så langt som meg, men etter at jeg så dette screenshottet må jeg tro om igjen:




Men nitro, hvilket program brukte du til å recorde spillingen din?
[/b]
Hey!

Med monk er det faktisk også veldig lett å farme Griffons.
http://madeinsapmi.com/GW/monkfarming.avi

Håper det hjelper deg :rulleøyne:

Hvilke program?
www.fraps.com

Har original versjon, men du skal nu i det minste finne trail versjon.


Mvh
Nagina Tools
 
#45
Fraps fantes i en freeware-utgave ja, takk for tipset, men kan jeg spørre hvilken skjermooppløsning du bruker når du recorder? :tommelopp:
 
#46
Er dette Guildwars noe knask? Husker å ha spillt beta og var ikke imponert :svette: Syntes det var litt for mye rettfram men det kan jo ha forbedret seg over.. året (tror jeg) som har gått :) Er aktiv i både WoW'ern og EQ2 .. Slutter med EQ2 nå siden det ikke går ann å gjøre dem fleste questene solo og det er ikke folk til å queste med og wow er jo bare lættis..

Men back tho teh case, er det verdt pengene? Gimmie feedback and a reason :trollmann:
 
#47
Jeg har gått lei av GW. Når jeg kom til droknar, ble jeg så lei av å gjøre helt like quests hele tiden. Snakk med en dude-følg den grønne prikken- gå tilbake. Drittkjedelig. Jeg holdt forresten på med Tomb en god stund, men nå har kompisen min fått kontoen sin bannet, og jeg gidder ikke mer.
[/b]
Kompisen din må ha vært en idiot. Jeg mener. Man blir ikke bannet fra Guild Wars for ingenting, azz.

Droknars? Det er jo ikkeno! Er etter der det blir moro!
Og før.
 
#48
Vel, han sier han ikke har gjort noe spess, så år vel tro han i det.
Jeg tror forresten jeg har funnet ut en bedre grunn til at jeg går lei. Det er så sinnsykt mye ubrukelige personder som spiller Guild Wars. Hvis du så mye som prøver å finne deg en gruppe i tomb, gir du fort opp da det eneste som er å finne er IWAY, IWAY er så ubrukelig at jeg får lyst til å le, jeg hater det. Folk som spiller dårlig har jeg ikke noe imot, bare de ikke SKRIVER MED STORE BOKSTAVER LOL, syter og klager over andre, slenger dritt til andre, ikke klare å ta imot gode råd, og stikker fra en gruppe hvis de ikke blir ressa i det seunder de begynner å skrike.

Mulig det er bare meg, men synes det var så mye bedre før. Uansett, har begynt å spille litt igjen nå, men det er bare med guildet mitt og venner, utenom det har jeg gitt opp.

Og ja, det er mye morsommere etter Droknars!
 
#49
Har egentlig ikke hatt noen plager med såkalte "n00bs", men de finnes helt klart i spillet.
Mest irriterende er de som ikke godtar gode råd, rusher inn og aggroer alle fiendene og de som stikker med en gang det blir litt vanskelig.
 
#50
Stor event i Guild Wars i helgen! Både for og de som ikke spiller det!

QUOTE("GuildWars.com")
The Guild Wars Team would like to invite gamers everywhere to join us on the weekend of January 20th for a Guild Wars: Factions Global Free-For-All PvP Weekend Event! This event will take place on the Battle Isles, the new PvP continent. Players can visit this new area of the world to to try out a brand new arena, to visit the new combat training zones, or to experience the PvP explorable areas. Join us to get an early look at how PvP will evolve with the coming of Guild Wars: Factions![/b]
Sjekk det ut: http://www.guildwars.com/events/pvpffaweekend/default.html
 
#51
jeg har akkurat kjøpt dette spillet =) Forventer at jeg har det i morgen. (ble sendt i går)

Er det noe jeg burde vite før jeg starter? Er det forskjellige servere og slik for eks.? Vil jo gjerne spille med norske folk først som sist
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#52
Er det sant at man kan mikse og matche classes i dette spillet? Jeg sikler etter en battlemage. :)

Å, vent. Jeg kan jo bare spille Shaman i WoW. Tihi. Imba.
 
#53
Man har to professions. Den som er main for du utseende fra, men når det gjelder skills og sånn så er ikke main professionen noe bedre enn secondary'en.

Skal du spille litt PvP kan du hoppe rett inn i lvl 20 og lage en PvP only character.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#54
Haha, så fett. Vurderer å skaffe meg dette spillet.