Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av cyrus@16.03.2005, 17.49
Er det noen her som har problemer med å seg logge på nå? Jeg skriver inn username og pw så starter den og connecte, men den blir disconnected etter 2 sekunder. Er det en serveren som nede eller skjer dette bare med meg?
191187​
Du kan til enhver tid sjekke serverstatus her: klikk.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@16.03.2005, 06.52
Siden pathcen har blitt utsatt, unnskylder jeg til Toz ...

Jeg må slutte med Blizzard-fanismen min.
190861​
Hvor står det at patchen er utsatt?
 
Jeg skjønner ikke hvorfor de klager over mounten til gnomes?
personlig skulle jeg gjerne hatt en mechostrider eller en bukk til NE hunteren min =D
 
Ville det ikke stått på forsiden at patchen blir utsatt da? enn på forumet? Står fortsatt på forsida at den kommer 18nde...
 
Hmm, er det mulig for NE å få en strider? Vis man ser der man kjøper mounts, ser du hvilke raser som kan bruke de, er det bullshit? Står Orc, troll osv der.
 
Når det er blå post fra Blizzard på forumet, er det fra offisielt hold. Hvorfor det ikke står på forsiden vet jeg ikke ... :(
 
Det er blå post ja... Fant aldri den posten... Men rart de ikke nevner det på forsiden... Nooobe Blizz!!
 
Bah.. skulle vist om det slik at jeg heller kunne sittet på en raptor eller ulv... Men epic hesten til undead er mye tøffere en de andres.
 
Jeg hørte noe om at de me engenering kan få shreder på level 60, er dette riktig?
 
Realm population imbalance has resulted in players on a number of realms experiencing login queues, while other realms have lower-than-average populations. Character migrations are now being offered in North America, and after localization testing is complete, we will offer the same service to our European community shortly.
Please be aware that while these character migrations are optional, each realm selected for migration will have only one designated realm to which characters will be moved. Once character migrations are ready for deployment, we will announce a rollout schedule for the migrations to take place.

wow-europe

dobbelpost :tommelopp:
 
Jeg kan også informere om at epic-mounten til UD er også den eneste modellen som er implementert. De andre skal visst bare være "placeholders". Jeg husker å ha lest dette et sted, en gang ... i tid. Grunnen er at den hesten allerede var laget da en high-instance-boss har den. Så jeg tror de skikkelig epic mountene kommer for andre raser også ...

Sounds about right. But not really.

Edit:
HORSIES!
 
Etter å ha hatt WOW i en måned så har jeg for første gang pakken den ut av plastikken. Så skal begynne med WOW idag og kutte ut CS. Men hvor faen er den forpulte cd-keyen?!
 
Under en av CD-ene, kanskje? :D