Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Warlock mounten er bokstavlig talt HOT og nå.............blir den enda mer HOT !!!!!!
*sikle*

Kreativt av dem og forberede utsendet til mountene litt
 
Opprinnelig skrevet av delta zai@17.03.2005, 07.43
Warlock mounten er bokstavlig talt HOT og nå.............blir den enda mer HOT !!!!!!
*sikle*

Kreativt av dem og forberede utsendet til mountene litt
191835​
Hadde vært ganske teit om PvP mounts også så like ut.. slik som det er teit at epic er lik. (utenom undead sin)
 
Meh, jeg er tydligvis en av de som er rammet av inloggingsproblemet <_<

Det står på siden at de skal fikse det fortløpende ... Jeg venter fortsatt.

Men, nå ser det ut som planen er å lvle Rougen min på Sunstrider, så flyyer jeg den over til Burning Blade etterhvert (lvl 30/40)
 
For en absolutt idiotisk plan? Hvorfor spiller du på Sunstrider i det hele tatt da ...
 
Fordi vennene mine (som faktisk spiller med meg, ikke bare sier at de skal det), spiller der, og er på samme lvl som meg. Men det høres ut som om de vil spille horde snart, rundt lvl 30 sier de, og det gidder ikke jeg, så da bytter jeg heller.
 
Blizzard har sagt at de vil innføre en Character immigration senere slik som de har gjort i USA for å få en bedre balanse på serverene...
 
Er der bare jeg som ser ut til å ha vansker med å finne burningblade på min realm liste?
 
Den gikk nettopp ned ...
 
Nei. Bare datt ut, helt pluttselig når den store slemme raptoren hadde 5% HP. <_<