Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hvor fikk du det fra at beta serverene åpnet i morgen uansett da?
 
det er jo pre-order som starter i morgen -.-
uansett så begynner vel final beta snart? begynnelsen av desember tror jeg
 
Jeg fikk ikke beskjed om at Betaen begynte i morgen på EBgames.. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne hente beta keyen i morgen...
 
Dere som har spilt en del. Er det bare meg eller er Mind control alt for bra. Om du er level 60 kan du kontrolere vakter opp til lev. 75. Har hørt at mange profesjonelle sier at er en feil?
 
Bestilte idag eller så å si holdte på å bestille fra blizzard da jeg fikk meldingen: Doesnt ship overseas.... Vet noen da hvor jeg kan få tak i Colletors Edition EU verson med Beta EU key?
 
mener du final beta? har den begynt enda da?? :confused:
 
Nei, den begynner ikke før i desember.. Så jeg regner med at man ikke kan regge keyen sin enda...
 
går det ann og bruke key'en flere ganger??
 
250 000 solgte eksemplarer på 24 timer, GG blizard
 
var å kjøpte Final EU Beta i dag hos EBgames, og de sa at man kan begynne å laste ned betaen 1. desember. Litt kjipt at folk har bedre internett enn meg :p
tok meg over 10timer å laste ned US open beta.

Men nå har jeg litt musikk å høre på =)


World of Warcraft European Release Update



  
Blizzard has recently released new information on pricing and server strategy for the European World of Warcraft launch. 

The suggested retail price for the standard edition, which contains the full game in English, French, or German will be 44.99€ (rundt 350kr) Included in the box is a free one-month subscription.

The Collector's Edition, which will be available in limited quantities, has a suggested retail price of 69.99€ (Rundt 550kr). In addition to the one month subscription, the Collector's Edition includes several unique, special-edition items perfect for any gamer's inventory.


After the initial free one-month subscription ends, players will be able to chose between three kinds of subscriptions:

A monthly subscription for 12.99€ (rundt 110kr) per month, or £8.99 in the UK
A quarterly subscription covering three months of play for 11.99€ (rundt 100kr) or £8.39 in the UK.
A six month subscription that will cost 10.99€ (rundt 90kr) per month, or £7.69 in the UK.




Det hadde blitt kult om alle, i alle fall alle som er interessert, om vi hadde laget en guild som alle kunne ha joinet.
eller i alle fall spille på samme server.

Jeg kommer til å spille Orc rouge.

Vi sees =)
 
Hmmm...... La oss snakke om ting vi kan gjøre mens vi venter på at Blizzard gir oss stakkars europere (Som ikke lider nok av spill som blir utsatt, eller kommer jævla treigt) Betan!

Foreslag 1 : Skrive en bok om hvordan man kan ta livet av seg selv.
 
den boken ble jeg ferdig med da jeg ventet på HL2 :p tok meg fra September i fjor til forrige uke :p
 
Topp