Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

faaen!! jeg dør! plz omfg noobs @ blizzard! orker ikke å vente til onsdag!
kribler i bena og fingrene mine av irritasjon!
 
Blizzard kunne sikkert retta serverne men hva haster vi er jo bare europa!
Jeg sitter og spiller wc exp. nå bare for og se synet av en night elf.
Ja jeg har skrivd mange sånne bøker, jeg har volum.1,2,3 nå holder jeg på med volum 4.
Nyeste metode jeg skreiv ned var :
Sy pikken din fast i revæ mens du sniffer 4 paker med horn salt, og så prøver du og suge deg selv!
 
elkjøp får ikke inn pre-order boksen før i neste uke >_<
nei, jeg har ikke andre alternativer her jeg bor...
 
dritt av wow betaen tar så lang tid. håper bare at de får det opp den 1 da.
noen som har sett det derre wow keyboardet som man kan få kjøpt?
hadde vært litt fett å ha da!
 
hvor får jeg bestilt wow?. jeg skal forhåns bestille det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ring rundt på forskjellige sjapper som Elkjøp, Spaceworld, Spiderman, etc, og spør om de har flere igjen, for det solgte som hakka møkk. Jeg ringte fem butikker og fant én butikk (Spaceworld....urk) som hadde to eksemplarer igjen. Quick reserve, så var det gjort. Jeg lurer fortsatt hvordan dette funker når spillet kommer i februar en gang. Har jeg ved å kjøpe denne pakka faktisk bestilt noe som helst? Gjelder dette både vanlig og collectors edition? Jeg har i tillegg hørt at CE allerede er utsolgt...
 
Hmm.. hvordan funker dette hvis jeg skulle ønske å kjøpe samle paka? og hvordan funker netaxept. må man ha kreditkort?

Og en ting til; kan man bruke det amrikanske beta spille, når man spiller europa beta eller må man han en ny versjon?

Edit: Må man bestille over nett? eller kan man kjøper preorder i en butikk, ekjøp eks?
 
såvidt jeg vet, kan du kjøpe den i butikk, bl. a. elkjøp. har ikke sett noe antydning til nettbestilling på elkjop.no
det jeg lurer på er om du må kjøpe spillet samme sted som du kjøper pre-order boksen :ehm...:
 
spør igjen: er det noen som hvet om det går an og bruke en "key" flere ganger?? (til beta'en)
 
Hva mener du med å bruke en key flere ganger?

Du bruker keyen bare en gang...
 
jeg visste at det spm'et kom til og gjøre meg helt n00b menne.....jaja

hehe takk anyway
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I pakka er det en beta-key som du bruker for å lage en account hos Blizzard. Denne accounten er den du bruker for å spille. Keyen kan ikke brukes flere ganger. Når spillet kommer i februar blir beta-accounten ubrukelig, og i spillpakka man kjøper da er en ny key, men om man får beholde characters veit jeg ikke, men jeg har hørt noe om det...
 
Ikke nødvendigvis. Det vil komme opp mange fler servere på utgivelsen, og alt Blizzard hadde trengt å gjøre er å markere Final Beta serverene, slik at de som vil begynne på ferske servere kan gjøre det hvis de vil. De aller fleste bryr seg ikke om noen får et par ukers forsprang heller.

Syns Blizzard kan la oss beholde karakterene siden vi må vente så lenge på den europeiske utgivelsen. Da slipper de problemet med overfylte startsoner også, som på den nord-amerikanske utgivelsen. Folk måtte vente i kø i opp til 30 minutter til 1 time.
 
hvordan er miljøet i wow comunitiet, har på følelsen at dette spillet kommer til å bli oversvømmet av casual gamers. Og at dette har noen og si på stemningen (besserweisere som tror de eier spillet etter 3 dager og løper rundt og spammer w00t HS h4z0r i chaten OSV)
 
En gang til: må man ha en europa beta eller kan man bruke den som er amrikask?
 
Sånn jeg har forstått det så får du en key som kun fungerer for EU betaen. Nå ser det forresten ut som pre-order boksen er utsolgt overalt...
 
De hadde seks eksemplarer av preorderboksen på min lokale Spaceworld butikk (Oasen "storsenter", utenfor Haugesund), fem etter jeg hadde forlatt butikken.
 
Topp